کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

نکات آماری بازی چلسی-وستهم یونایتد

بازی دو تیم لندنی چلسی و وستهم یونایتد از هفته 31 لیگ برتر انگلیس با قضاوت رابرت مدلی، فردا در ورزشگاه استمفورد بریج برگزار خواهد شد. نکات آماری برجسته این داربی لندنی را مرور خواهیم کرد.
بازی دو تیم لندنی چلسی و وستهم یونایتد از هفته 31 لیگ برتر انگلیس با قضاوت رابرت مدلی،  در ورزشگاه استمفورد بریج برگزار خواهد شد. نکات آماری برجسته این داربی لندنی عبارتند از:
  
چلسی در 9 بازی اخیر مقابل وستهم در استمفورد بریج هرگز نباخته و 7 بار پیروز شده است. آبی ها در این 9 بازی، موفق به ثبت 6 کلین شیت شده اند و  فقط 3 گل دریافت کرده اند.
در 19 تقابل اخیر وستهم با چلسی در لیگ برتر، فقط 2 پیروزی نصیب چکش ها شده است.
چلسی در 13 بازی اخیرش در لیگ برتر پس از جدایی مورینیو، شکست نخورده اما فقط دو برد خانگی را کسب کرده است.
وستهم در 16 بازی اخیر خود در لیگ برتر فقط 2 بار باخته است.
در دوران حضور گاس هیدینک در چلسی، دیگو کوستا از 22 گل تیمش در لیگ برتر، در 12 گل نقش مستقیم ایفا کرده یعنی 8 گل را خودش زده و 4 پاس گل داده است. البته دیگو کوستا به علت محرومیت در این بازی غایب خواهد بود.
در 7 بازی گذشته وستهم، دیمیتری پایه توانسته 5 گل بزند و 5 پاس گل هم بدهد. پایه در 21 گل تیم وستهم در کلیه رقابت های این فصل مشارکت مستقیم داشته است(11 گل زده و 10 پاس گل)، که 12 تا بیشتر از سایر بازیکنان وستهم می باشد.
مایکل آنتونیو بازیکن وستهم، در این فصل 5 بار توپ را با ضربه سر به سمت دروازه حریف زده که هر 5 ضربه سر او تبدیل به گل شده اند. او به تازگی پیشنهاد تیم ملی جامائیکا برای حضور در اردوی این تیم را نپذیرفت تا شاید بتواند در آینده به تیم ملی انگلیس دعوت شود.
چلسی تنها تیم لیگ برتر است که در این فصل هیچگاه در 15 دقیقه نخست مسابقه، گلی را دریافت نکرده است.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد