کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پاتو: می خواهم در چلسی بمانم / کونته موفق خواهد شد

الکساندر پاتو مهاجم برزیلی قرضی چلسی که پس از انجام دو بازی برای چلسی در دیدار روز گذشته با بازگشت کاستا بر روی نیمکت نشست، درخصوص آینده اش صحبت کرد. 
 الکساندر پاتو که دو روز گذشته شاهد شکست سنگین تیمش در استمفوردبریج با نتیجه 3-0 بود و فرصت بازی را از روی نیمکت به دست نیاورد، درخصوص دائمی شدن انتقالش با چلسی بیان کرد:  
-
در هر جلسه تمرینی من آنچه را که قصد داشتم در یک مسابقه انجام دهم را تجسم می کردم. هرگز دست نکشیدم و همیشه می خواستم که بیشتر تمرین کنم. زمانی که گاس شانس بازی کردن را به من داد بسیار خوشحال شدم. به ثمر رساندن ان گل به مانند سنگینی روی شانه هایم بود. من می دانم که هنوز نیاز به انجام بازی بیشتر برای نشان دادن ارزش هایم دارم. احساس می کنم که از لحاظ جسمانی و ذهنی قوی هستم و هدف من این است که در اروپا بمانم و با چلسی ادامه دهم.
-

پاتو در ادامه درخصوص تاثیر حضور کونته در چلسی بیان کرد:
-
کونته به خوبی در چلسی کار خواهد کرد.او کسی است که تمایل واقعی برای برنده شدن را دارد. او انقلابی در یوونتوس با فتح جام ها به پا کرد و فکر می کنم که در اینجا نیز به همان صورت خواهد بود. او بازیکنانی را که چلسی به ان ها نیاز داشته باشد را جذب خواهد کرد.

منبع:ورزش 11
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد