کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تورگان هازارد: ادن یکی از بهترین بازیکنان جهان است

 بازیکن 23 ساله مونشن گلادباخ بر این باور است که برادر بزرگترش بر خلاف افت شدیدش هنوز هم یکی از با استعدادترین بازیکنان در سراسر جهان است. یورو 2016

تورگان هازارد هافبک تهاجمی مونشن گلادباخ آلمان برادرش ادن هازارد را هنوز هم یکی از بهترین بازیکنان در جهان می داند و مشتاق از در آینده در کنار دو برادرش دیگرش در چلسی بازی کند.

   

ادن، تورگان و کیلیان سه برادری هستند که هر کدام در تیم های مختلفی بازی می کنند، اما هرگز آنها در یک دیدار رسمی کنار یکدیگر نبوده اند.

 

ادن هازارد در این فصل تلاش زیادی کرد تا بتواند فرم فصل گذشته خودش را حفظ کند، اما در فصل جاری یکی از بدترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس بود و این در حالی است که او فصل گذشته هم به عنوان بهترین بازیکن سال PFA انتخاب شد و هم عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس را بدست آورد.

 

بازیساز چلسی در این فصل تنها 2 گل به ثمر رسانده است، اما تورگان برادر کوچک تر او معتقد است که ادن هنوز هم یکی از بهترین های در جهان است.

 

تورگان در گفتگو با مارکا اظهار داشت:

-

من امیدوارم یک روز کنار ادن و کیلیان در یک تیم بزرگ بازی کنم. من نمی دانم که آیا این امکان فراهم خواهد شد یا خیر. اما در آینده به آن امید دارم.

 

آیا من می توانم دوباره در یک تیم با ادن همبازی شوم؟ من نمی دانم و این بسیار دشوار است. من در سطح ادن نیستم و اعتقاد دارم  او هنوز هم یکی از بهترین بازیکنان در سراسر جهان است.

 

من برای اینکه بتوانم روزی با او بازی کنم باید سخت کار کنم و پیشرفت داشته باشم.

 

الگوی من در گذشته، زیدان، تیری آنری و رونالدینیو بود، اما در حال حاضر من بیشتر سعی می کنم به مانند برادرم ادن بازی کنم. من دیگر الگویی ندارم.


منبع:ورزش 11

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد