کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فابرگاس بهترین هم تیمی خود را سوا از مسی، انتخاب کرد

هافبک چلسی اعتراف می‌کند که برگزیدن یک بازیکن به عنوان بهترن هم تیمی سخت است اما چیزهای زیاد از تیری آنری آموخته است.
تیری آنری و سسک فابرگاس
سِسک فابرگاس عقیده دارد که بهترین هم‌تیمی او جدا از لیونل مسی، تیری آنری بوده است.
  
فابرگاس چهار فصل برای توپچی‌ها و در کنار تیری آنری بازی کرد. او بخشی از تیمی بود که در سال 2005 قهرمان FA Cup  شد.

وقتی شبکه‌ی Sky Sports از فابرگاس پرسید که بهترین هم‌تیمی او چه کسی بوده است، او مسی را سوا کرد و گفت:
-
واقعاً سخت است. من باید خیلی خوش‌شانس بوده باشم که در کنار بازیکنان بسیار بسیار خوبی بازی کرده‌ام. تیری آنری، آندرس اینیستا، فرناندو تورس، داوید ویا. خیلی سخت است که یکی را انتخاب کنم.

اما من تیری آنری را انتخاب می‌کنم. وقتی در آرسنال بازی می‌کردم آنری در بهترین دوران فوتبالی‌اش بود. او هیولا بود. خارق‌العاده بود. من چیزهای زیادی از او آموخته‌ام.

منبع:ورزش 11
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد