کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

نظر خبرنگار اسکای در خصوص بازیکنان مدنظر کونته برای چلسی

والنتینا فاس خبرنگار اسکای ایتالیا معتقد است که خوان کوادرادو و ناتانیل چالوبا به چلسی بازخواهند گشت و کونته خواهان جذب دو هافبک سرشناس رم نیز می باشد. 

 

 آنتونیو کونته سرمربی فعلی تیم ملی ایتالیا، در فصل آتی هدایت چلسی را بر عهده خواهد گرفت. والنتینا فاس خبرنگار اسکای ایتالیا در خصوص اهداف آنتونیو کونته در فصل نقل و انتقالات به Sky Sports News  گفت:


کونته ایده های بسیار روشنی از آنچه که می خواهد، دارد. احتمالا یکی از دلایل جدایی اش از یوونتوس همین بوده، زیرا او ایده های روشنی در ذهنش دارد و خواهان حمایت و پیگیری باشگاه در این خصوص است. او با قدرت نفوذ زیاد در بازار نقل و انتقالات حضور خواهد یافت و تلاش خواهد کرد تعداد زیادی بازیکن از ایتالیا با خود به لیگ برتر بیاورد. خوان کوادرادو که به صورت قرضی در یوونتوس عضویت دارد در پایان فصل به چلسی بازخواهد گشت. وی یکی از بازیکنانی بود که کونته در زمان حضورش در یوونتوس به شدت خواهان جذبش بود. کونته همچنین قصد دارد اسکار را حفط نماید. اسکار یکی از اهداف نقل و انتقالاتی یوونتوس است. ناتانیل چالوبا که به صورت قرضی در ناپولی حضور دارد یکی دیگر از بازیکنانی است که به چلسی بازخواهد گشت. رم فشار زیادی از جانب چلسی در خصوص راجا ناینگولان احساس می کند. او اولین بازیکنی است که کونته خواهان جذبش بود، اما به نظر می رسد این هافبک بلژیکی حتی در صورت دریافت پیشنهادی خوب، در جالوروسی خواهد ماند. میرالم پیانیچ دیگر بازیکنی است که آنتونیو کونته خواهان جذبش است، بازیکنی که یوونتوس نیز علاقه زیادی به وی دارد. به نظر می رسد که در بازار نقل و انتقالات شاهد یک دربی میان یوونتوس و چلسی خواهیم بود.

 فاس در پایان در خصوص آلوارو موراتا نیز گفت:


مربیان بزرگی همچون آنتونیو کونته و پپ گواردیولا در لیگ برتر حضور دارند و آن ها قصد جذب بازیکنان هستند. برای مثال آلوارو موراتا مهاجم یوونتوس مدنظر باشگاه های چلسی و منچستر سیتی قرار دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد