کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

نام ژوزه مورینیو بر روی محصولات چلسی

سرمربی پیشین تیم فوتبال چلسی در راه پیوستن به منچستریونایتد با یک مشکل رو به روست و آن اینکه حق استفاده از نام این مربی بر روی محصولات تجاری، تا سال ۲۰۲۳ در اختیار آبی پوشان لندنی است.
  
ژوزه مورینیو این روزها در لندن است تا قرارداد خود را برای پیوستن به تیم فوتبال منچستریونایتد نهایی کند اما حق استفاده از تصویر و نام این مربی همچنان در اختیار باشگاه چلسی قرار دارد. چلسی همچنین حق استفاده از نام سرمربی فصل آینده بایرن مونیخ، کارلو آنچلوتی، را هم در اختیار دارد.

بر پایه گزارش دیلی میل، این امر می تواند مشکلاتی را در راه پیوستن این مربی به منچستریونایتد ایجاد کند. باشگاه چلسی حق امضای این مربی را در سال ۲۰۰۶ خریداری کرد البته اعتبار این قرارداد در ماه ژانویه یعنی یک ماه پس از اخراجش از استمفوردبریج به پایان رسید. اگرچه حق استفاده از تصویر و نام ژوزه مورینیو تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد.

مسئولان باشگاه منچستریونایتد امیدوار بودند روز چهارشنبه خبر انتصاب مورینیو را اعلام کنند اما این مشکل می تواند  اعلام این خبر را به تعویق بیندازد.

قرارداد چلسی با مورینیو بدین معنی است که آنها می توانند از نام این سرمربی بر روی محصولاتشان در سرتاسر جهان استفاده کنند. نام مورینیو می تواند بر روی وسایل، بطری نوشیدنی، قلم بند و لباس های فوتبال حک شود. ۳۷ قلم جنس در این قرارداد وجود دارند که چلسی می تواند از نام مورینیو بر روی آنها برای فروش این محصولات استفاده کند. این اقلام شامل خرس تدی و بادکنک هم می شوند.

منبع: مهر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد