کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تری: مورینیو برای منچستریونایتد عالی خواهد بود؛ سرمربیان جدید تیم های لیگ برتر جنگی واقعی را خواهند داشت

کاپیتان آبی های لندن معتقد است ژوزه مورینیو دوران خوبی را در اولدترافورد سپری خواهد کرد و در عین حال او را بهترین سرمربی دوران حرفه ای خود دانست.  
به نظر می رسید که جان تری به دلیل تمدید نشدن قراردادش از باشگاه چلسی جدا خواهد شد، اما در نهایت قرارداد کاپیتان شیرهای لندنی برای یک سال دیگر تمدید شد تا او اکنون فرصت رویارویی با سرمربی سابقش را که به منچستریونایتد پیوسته است، داشته باشد.

به گزارش سایت Sky Sports، جان تری معتقد است شیاطین سرخ فرد مناسبی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرده اند و مورینیو قادر است موفقیت را به یونایتد باز گرداند. او در این باره اظهار داشت:

این یک خبر شگفت انگیز برای منچستریونایتد است.  مطمئن هستم که هواداران و بازیکنان یونایتد از این خبر مشعوف هستند، زیرا همانگونه که پیش از این بارها به زبان آورده ام، مورینیو بهترین سرمربی دوران حرفه ای من بوده است. پایان کار او در چلسی مایه تاسف بود، اما من برای آو آرزوی موفقیت می کنم زیرا او انسان خوبی است. ژوزه برای منچستریونایتد عالی خواهد بود، مطمئنم. احتمالاً شرایط در آنجا کمی متفاوت خواهد بود، اما حضور در آنجا شگفت انگیز است و مطمئنم که با حضور افرادی همچون رایان گیگز، مورینیو به خوبی با آنجا وفق خواهد گرفت. امیدوارم که گیگز هم در یونایتد بماند و از مورینیو حمایت کند.

تری درباره رویارویی با ژوزه مورینیو در استمفورد بریج گفت:

آن دیدار حس متفاوتی خواهد داشت. من پیش از این بارها در مقابل ژوزه قرار گرفته ام، بنابراین این اتفاق جالبی خواهد بود. مطمئنم که در هنگام بازگشت به استمفورد بریج، او به گرمی تشویق خواهد شد. در هر حال، مهم ترین نکته این است که امسال بر روی تیم خودمان متمرکز شویم و برای قهرمانی بجنگیم.

با انتصاب آنتونیو کونته به عنوان سرمربی چلسی در فصل بعد، از این پس آبی های لندن را با سیمای جدیدی خواهیم دید. جان تری نیز با تمدید قرارداد در چلسی ماندنی شده است و هم تیمی هایش را همچنان رهبری خواهد کرد. کاپیتان چلسی درباره شرایط خودش و تیمش در فصل جدید گفت:

از تمدید قراردادم برای یک سال دیگر خوشحالم. این بیست و دومین سال حضور من در چلسی خواهد بود و یقیناً از این بابت خیلی خوشحالم. من برای مدتی بسیار طولانی در این باشگاه حضور داشته ام. منتظر کار کردن با سرمربی جدید تیم هستم. این دوران هیجان انگیزی برای همه ما خواهد بود و امیدواریم که بتوانیم فصل نا امید کننده پشت سرمان را جبران کنیم. در باشگاه بزرگی همچون چلسی، مثل هر باشگاه بزرگ دیگری، دوست دارید جام کسب کنید و تا آخرین لحظه در کورس قهرمانی باشید. ما در این فصل، این گونه نبودیم. بنابراین باید از این فصل عبرت بگیریم و باز گردیم و برای جام های زیادی بجنگیم.
جان تری می گوید منتظر دیدن سرمربیان جدید لیگ برتر، از جمله سرمربی تیم خودش- آنتونیو کونته و همچنین دیدن ژوزه مورینیو در منچستریونایتد و پپ گواردیولا در منچسترسیتی است.

فکر می کنم این اتفاقی عالی برای فوتبال انگلیس است. ما دیدیم که لسترسیتی در فصل قبل با آمدن کلودیو رانیری به چه موفقیتی رسید. حالا ژوزه و پپ گواردیولا را در شهر منچستر داریم، کونته به چلسی می آید. جنگی واقعی بین سرمربیان شکل خواهد گرفت، زیرا آن ها می خواهند کارشان را به خوبی شروع می کنند. از این رو، فکر می کنم دوران جالبی را در پیش داریم.

تری در پایان به عملکرد موفقیت آمیز انگلستان در یورو 2016 ابراز خوشبینی کرد و درباره تیم تحت هدایت روی هاجسون گفت:

من به تازگی بچه ها (ی تیم ملی) را دیده ام را و برای آن ها آرزوی موفقیت کردم. آن ها در هتل من اقامت دارند. فکر می کنم ان ها عملکرد خوبی را خواهند داشت. مهم ترین چیز این است که شروع خوبی را داشته باشند و از دور گروهی صعود کنند. شما در تورنمنت ها به کمی شانس نیاز دارید، بنابراین امیدوارم در مراحل بعدی با قرعه های خوبی روبرو شویم و پس از آن را کسی نمی داند که چه خواهد شد.

منبع:tarafdari.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد