کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مارسل دسایی: مورینیو از سال 2010 قصد پیوستن به منچستریونایتد را داشت

مارسل دسایی: مورینیو از سال 2010 قصد پیوستن به منچستریونایتد را داشت 
مارسال دسایی - هافبک سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه چلسی – می گوید ژوزه مورینیو از زمان جدایی از اینترمیلان، نیمکت سرمربیگری منچستریونایتد را هدف قرار داده بود. دسایی ادعا می کند مورینیو این موضوع را در کنفرانسی پیش از برگزاری یک دیدار خیریه در کشور مکزیک به او گفته بود.
  
به گزارش سایت ESPN، پس از جدایی از اینتر، مورینیو برای 3 سال به رئال مادرید پیوست. پس از جدایی از رئال مادرید، "آقای خاص" برای اولین بار به طور رسمی به نیمکت منچستریونایتد لینک شد تا جای سر الکس فرگوسن را بگیرد، اما سران یونایتد ترجیح دادند دیوید مویس را به جای سرمربی اسطوره ای خود به خدمت گیرند. مورینیو در سال 2013 به تیم سابقش – چلسی – بازگشت و موفق شد تا بار دیگر به همراه این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر انگلستان دست یابد. در همین حال، مارسل دسایی که در روز چهارشنبه در کنفرانسی در شهر دوبلین صحبت می کرد، درباره علاقه ژوزه مورینیو به سرمربیگری در منچستریونایتد گفته است:

من به همراه ژوزه مورینیو در کنفرانسی به سر می بردم که در کشور مکزیک برگزار شده بود. آیا یادتان هست که او اینترمیلان را ترک کرد تا به رئال مادرید بپیوندد (سال 2010) ؟ در آن زمان، او به من گفت که به انگلستان باز خواهد گشت. اما برنامه او پیوستن به منچستریونایتد بود، نه چلسی. این هدف اصلی مورینیو بود. او به این باشگاه احترام می گذاشت. منچستریونایتد توجهی جهانی را به خود جذب می کند. اکنون او کلید آنجا را به دست گرفته است. آن یکی (لوئیس فن خال) 200 میلیون یورو هزینه کرد. مورینیو 250 میلیون یوروی دیگر را هزینه خواهد کرد. او تیم خوبی را در آنجا خواهد ساخت، مطمئن هستم. البته که در آنجا مشکلاتی را هم دارد. خوان ماتا در منچستریونایتد حضور دارد، بازیکنی که مورینیو او را در چلسی نمی خواست. مطمئن هستم که مروانه فلینی دیگر در خط میانی بازی نخواهد کرد. ژوزه کارهای زیادی را برای انجام دادن در یونایتد دارد. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد