کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هازارد می گوید قطعا از چلسی جدا نخواهد شد

ستاره بلژیکی باشگاه چلسی می گوید در تابستان از این تیم جدا نخواهد شد. 

 

ادن هازارد یک بار دیگر شایعات مربوط به جدایی اش را به نحوه دیگری تکذیب کرد. این وینگر بلژیکی می گوید نمی خواهد با چنین شرایطی از چلسی برود. ادن هازارد در مورد شایعات علاقه پاریسن ژرمن به تله فوت گفت:


من تا سال ۲۰۲۰ با چلسی قرارداد دارم و اصلا نمی خواهم به این شکل از چلسی جدا شوم. اگر مجبور شدم روزی لندن را ترک کنم، در زمان اوج این کار را خواهم کرد. شبیه حالتی که از لیل جدا شدم. پاریسن ژرمن جایی در پروژه من ندارد.

ادن از رویای یورو ۲۰۱۶ می گوید:


آرزویم این است که در نیمه نهایی تورنمنت به فرانسه برخورد کنیم و اگر آن بازی را ببریم، دلیلی وجود ندارد که قهرمان نشویم!


منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد