کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه چلسی

 چلسی در نظر دارد با جذب بازیکنان جوان اما در عین حال با تجربه فصل تلخ گذشته را از یاد ببرد.  
عنوان دهم برای مدافع عنوان قهرمانی در فصل گذشته رده نازلی به حساب می آید. در این موارد که تیم های بزرگ به یک باره افت می کنند تنها راه چاره یک خانه تکانی اساسی است. بزرگترین مشکل حال و حاضر چلسی عدم حضور در رقابتهای اروپایی در فصل بعد است که پروسه جذب بازیکن را دچار مشکل می کند.
 
آبراموویچ در اولین قدم تصمیم به تغییر کادر فنی گرفت، هیدینک که بعد از اخراج مورینیو به عنوان مربی موقت انتخاب شد جایش را به آنتونیو کونته داد. اولین سوال در ذهن هواداران چلسی بعد از حضور کونته این است که چلسی با چه سیستمی بازی خواهد کرد؟ 2-5-3 ؟ یا 2-4-4؟ به احتمال فراوان گزینه اول جواب سوال است که اگر اینگونه باشد در این نوع سیستم عناصر دفاعی بسیار مهم هستند. در درون دروازه کورتوا به احتمال فراوان در چلسی می ماند اما شاید بگوویچ فروخته شود تا دروازه بان دیگری به عنوان ذخیره کورتوا به چلسی بیاید در دفاع چلسی  با جان تری تمدید کرده است و کیهیل و زوما را نیز در اختیار دارد با این تفاسیر کونته به دنبال جذب بونوچی از یووه و استونز از اورتون است تا بالانس مورد نظر در دفاع را از لحاظ جوانی و تجربه را  ایجاد کند.
 
اما خط میان محل تغییرات اساسی خواهد بود، طبق آخرین گزارشات ماتیچ و اسکار باشگاه را ترک می کنند و نفراتی مانند ناینگولان و پوگبا مد نظر کونته هستند. اما شاید بزرگترین علامت سوال در پست مهاجم باشد. چلسی قطعا قرارداد پاتو را دائمی نمی کند و رمی نیز پیشنهادات سنگینی از لیگ چین دارد. زمزمه هایی از بازگشت کاستا به اتلتیکو نیز به گوش می رسد.
 
آلوارو موراتا ، روملو لوکاکو و گونزالو هیگواین گزینه های مد نظر کونته هستند. شاید بازگشت لوکاکو به استمفورد بریج طعنه بزرگی به آقای خاص باشد که او را با 28 میلیون پوند فروخت اما الان چلسی مجبور است برای بازگرداندن این مهاجم آماده و سرحال 63 میلیون پوند هزینه کند.
 
چیزی که واضح است این نکته است که چلسی باید با یونایتد مورینیو، سیتی پپ، لیورپول کلوپ و آرسنال دست به خرج برای موفقیت در فصل آینده بجنگد و این فقط با تغییرات اصولی در ترکیب تیم وبا جذب نفرات با انگیزه امکان پذیر است.
 
منبع:ورزش 11
نظرات 3 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 13:29

امیدوارم

Ebi پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 19:06

مورینیو اسطوره مربیگری هوادارای چلسی بود که با رفتنش به من یو خیلی چیزارو خراب کرد ... دی بروین و لوکاکو هم که توی مشتمون بودن الان رو هم بالای 150 میلیون پوند قیمت دارن ... ادم حرص میخوره بعضی چیزارو میبینه... چلسی که تو قرن 21 به جز 2 سال اخیر هر بازیکنی ارزوش بود بیاد استمفردبریدج حالا به جایی رسیدیم که هر سگ و شغالی واسه اومدن به چلسی و موندن تو چلسی داره ناز میکنه ... لیگ قهرمانانم که نرفتیم بازیکنایی مثل پوگبا و گریزمان و خیلیای دیگه حداقل امسال نگاهم نمیکنن ... اگه اول سال گذشته به جای ول شدن بازیکنا به حال خودشون و 3.4 تا خرید قدرتمند پا به مسابقات میذاشتیم الان وضعیتمون این نبود ... همون تیم قهرمان رو با دوره بدنسازی و تمرین کوتاه فرستادیم تو بازیا سرنوشتمونم این شد ...

hadi پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 16:31

لوکاکو قیمتش خیلی زیاده.
بهتره به دنبال یکی دیگه باشیم مثل لاکازات از لیون.
هیگواین گزینه عالی برامون میشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد