کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پرتغال 0-0 اتریش

پرتغال 0-0 اتریش؛ رونالدو کمک نمی کند!

دومین دیدار از گروه F رقابت های یورو 2016 بین دو تیم پرتغال و اتریش برگزار شد که در نهایت دو تیم با تساوی 0-0 به کار خود پایان دادند. 

  تیم ملی پرتغال بعد از تساوی 1-1 در دیدار نخست، امشب در حالی به مصاف اتریش رفت که از 4 امتیازی شدن مجارستان اطلاع داشت. بازی در ورزشگاه پارک دو پرنس با قضاوت آقای ریتزولی آغاز شد. در دقیقه '12 روی پرتاب اوت سریع رونالدو، نانی گوشه محوطه صاحب توپ شد و با عبور از مدافع پیش روی خود در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه بغل پای زمینی او با واکنش پای آلمر برگشت داده شد و در ادامه شوت از راه دور عالی ویرینیا با شیرجه بلند این دروازه بان راهی کرنر شد. دقیقه '22 یک و دوی عالی گریرو و نانی با نفوذ از سمت چپ و ارسال زمینی به دهانه دروازه همراه شد که ضربه کریستیانو رونالدو به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.


پرتغالی ها بهتر بازی می کردند و موقعیت های بیشتر و بهتری نسبت به حریف خود حلق کرده بودند که یکی دیگر از آنها دقیقه '29 ضربه سر عالی نانی روی ارسال توپ از سمت چپ به تیر عمودی برخورد کرد و در برگشت ضربه موتینیو به بالای دروازه رفت. در دقیقه '39 چسبیده به سمت راست محوطه پرتغال په په روی آلابا مرتکب خطا شد و ضربه ایستگاهی عالی آلابا از روی خط دروازه توسط ویرینا برگشت داده شد. در ادامه در حالیکه یکی دیگر از بازی های ضعیف کریستیانو رونالدو را شاهد بودیم، بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.


با آغاز نیمه دوم، اتریشی ها در دقیقه '46 روی شوت ایلزانکر صاحب موقعیت شد اما پاتریسیو به خوبی توپ را دفع کرد. فشار پرتغال بار دیگر رفته رفته شدت گرفت و در دقیقه '54 ابتدا شوت پای چپ رونالدو با واکنش عالی آلمر به کرنر فرستاده شد و کرنر ارسالی کوارشما با ضربه سر رونالدو همراه شد که باز هم آلمر توپ را دفع کرد. در دقیقه '64 آلابا جای خود را به شپف داد و در همین لحظه ضربه ایستگاهی خطرناک رونالدو در نزدیکی محوطه جریمه از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه '70 ژوائو ماریو به جای کوارشما به بازی آمد.


در دقیقه '78 در حالیکه بازی روند را دنبال نمی کرد، روی ارسال گریرو از سمت چپ، رونالدو توسط مدافع اتریش نقش بر زمین شد تا ریتزولی نقطه پنالتی را نشان دهد؛ کاپیتان سلسائو پشت توپ ایستاد و توپ را به تیر عمودی دروازه زد تا ناکامی های خود و تیمش را تکمیل کند. در ادامه در دقیقه '83 ادر به جای آندره گومز به بازی آمد. در دقیقه '85 رونالدو با ضربه سر دروازه اتریش را باز کرد اما به درستی آفساید اعلام شد. در دقیقه '89 هم رافا سیلوا به جای نانی وارد میدان شد. در نهایت این بازی هم برای پرتغالی ها با تساوی ناامید کننده به پایان رسید تا با 2 امتیاز شرایط صعود به دور بعد برای این تیم خطرناک شود و دیدار آخر مقابل مجارستان بسیار تعیین کننده خواهد بود.


ترکیب دو تیم و آمار بازی


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد