کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بلژیک 3-0 جمهوری ایرلند

بلژیک 3-0 جمهوری ایرلند؛ ایرلندی ها اسیر خشم شیاطین سرخ

از دومین دیدار گروه E رقابت های یورو 2016، دو تیم بلژیک و ایرلند به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان ویلموتس با اقتدار از سد شاگردان اونیل عبور کرده و خود را 3 امتیازی کردند.  

  تیم ملی بلژیک بعد از شکست در دیدار نخست مقابل ایتالیا، برای حفظ شانس صعود به مرحله حذفی نیاز مبرمی به پیروزی در مقابل ایرلند 1 امتیازی داشت. آنها در ورزشگاه متموت آتلانتیک به مصاف شاگردان اونیل رفتند و جونیت چاکر از ترکیه قضاوت بازی را به عهده داشت.

یاران ویلموتس طبق انتظارات بازی را هجومی آغاز کردند و بعد از اینکه روی چند ضربه شروع مجدد دروازه حریف را تهدید کردند در دقیقه '20 با ارسال دی بروین از سمت راست، هازارد داخل محوطه صاحب توپ شد و شوت سرکش او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. در این نیمه ایرلندی ها حرفی برای گفتن نداشتند و در دقیقه '42 ارسال کرنر دی بروین که نقشی کلیدی در این مسابقه داشت، با ضربه سر آلدرویرلد همراه شد اما مدافع ایرلند توپ را از روی خط دروازه دور کرد. نیمه نخست با تساوی بدون گل پایان یافت.

با آغاز نیمه دوم، بلژیک طوفانی شروع کرد و در دقیقه '48 روی ضدحمله ای تند و تیز که دی بروین نقشی اساسی ایفا کرد و در پشت محوطه توپ را به لوکاکو سپرد، مهاجم تیم اورتون با یک ضربه بغل پای استادانه توپ را به گوشه پایین دروازه فرستاد. در دقیقه '57 ناینگولان به جای دمبله مصدوم وارد میدان شد.


بلژیک که نمی خواست ریسک کند، فشار را روی دروازه حریف حفظ کرد و در دقیقه '61 بعد از یک کار تیمی تماشایی، روی ارسال مونیر از سمت راست، ویتسل با یک ضربه سر قاطع کار را تمام کرد. در دقیقه '64 مرتنس به جای کاراسکو به میدان آمد. در دقیقه '70 باز هم ضدحمله ای دیگر از سوی بلژیک و گل سوم؛ این بار هازارد با فراری تند و تیز از سمت راست مدافع پیش روی خود را جا گذاشت و لوکاکو را در موقعیت تک به تک قرار داد تا وی به راحتی گل دوم خود را هم به ثمر برساند. در ادامه هم بلژیک همچنان به خوبی بازی را مدیریت کرد و بالاخره موفق شد 3 امتیاز حساسی کسب کند و حالا باید به دیدار مقابل سوئد فکر کنند.


ترکیب دو تیم و آمار بازی

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد