کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آرژانتین 4 - 1 ونزوئلا

آرژانتین با درخشش بازیکنانی چون مسی، هیگواین و رومرو به نیمه نهایی کوپا رسید.   
آرژانیتن در ورزشگاه ژیلت شهر فاکسبورو در ایالت ماساچوست به مصاف ونزوئلا رفت. آرژانیتن امید زیادی به لیونل مسی داشت. او در این روز ها پس از دوران مصدومیت بسیار آماده است. غایب بزرگ آرژاتین در این بازی دی ماریا بود.

گزارش بازی

بازی طبق انتظار با برتری آلبی سالسته آغاز شد و در راس حملات آبی ها لیونل مسی قرار داشت. ضربه مسی در دقایق ابتدایی از کنار دروازه به بیرون رفت. اما چند دقیقه بعد مسی کار خودش را کرد.

در دقیقه 7 بازی مسی در میانه های زمین صاحب توپ می شود و با یک پاس تو عمق بلند 30 متری توپ را ما بین دو بازیکن ونزوئلا می اندازد و گنزالو هیگوای شاهکار مسی را با شاهکاری دیگر تکمیل می کند و با یک ضربه سر ضرب گل او را می زند.

در ادامه دو فرصت نصف و نیمه برای ونزوئلا مهیا شد. روی دو پاس در عمق که یکی را مدافع آرژانتین زد و توپ روبه عقب رفت و رومرو نتوانست توپ را بگرید و کرنر به دست آمد و روی پاس بعد مهاجم ونزوئلا یک قدم کم آورد و رومرو توپ را روی 6 قدم جمع کرد. بازی کاملا در دستان آرژانیتن بود و این تیم به راحتی در عمق دفاع ونزوئلا نفوذ می کرد و تا دقیقه 25 به غیر از گل چند فرصت را بر روی دروازه هرناندز ایجاد کردند.

در دقیقه 29 شاهکار دیگری سرانجامش به گل رسید. این بار شاهکار از سوی مدافع ونزوئلا بود. فیگوئرا یک پاس روبه عقب آرام می دهد و هیگواین توپ را در میانه راه دزدید و دروازه بان را دریبل کرد و توپ را به تور رساند.


دقیقه 35 روی یک تعلل از ماسکرانو در 20 متری دروازه توپ لو می رود و روندون از 18 متری شوت می زند و رومرو با یک رفلکس عالی توپ را دفع می کند. 4 دقیقه بعد روی سانتر یک کرنر بازهم روندون دروازه آلبی سالسته را لرزاند. او روی سر اوتامندی سر زد و توپ او به تیرک عمودی خورد. در ادامه حملات وحشتناک ونزوئلا ضربه فلچر که به بالای سر رومرو رفت توسط این دروازه بان با یک شیرجه روبه عقب به زیبایی دفع شد. چند دقیقه بعد روی یک سانتر از سمت راست رومرو از دورازه خارج شد که توپ را بگیرد اما پای مهاجم حریف را زد و داور پنالتی گرفت.

پشت ضربه پنالتی سیخاس قرار گرفت. او یک ضربه چیپ فاجعه بار را زد و رومرو ایستاد و ضربه او را گرفت. نیمه اول با همان 2 گل به پایان رسید.

نیمه دوم نیز با برتری نسبی آلبی سالسته آغاز شد و اما ونزوئلا نیز بهتر بود. موقعیت جدی تا دقیقه 60 ایجاد نشد.

دقیقه 60 روی اشتباه مدافع ونزوئلا سه بازیکن آرژانتین به سمت دروازه حرکت کردند و مسی روی پاس گایتان تک به تک شد و با یک ضربه استادانه توپ را از لای پای هرناندز وارد قاب دروازه کرد.

دقیقه 70 روی یک سانتری از سمت چپ محوطه جریمه آرژانتین کشیده شد، روندون با یک ضربه سر دروازه رومرو را گشود.

1 دقیقه بعد روی یک حرکت تیمی، توپ به مسی رسید او با یک پاس تک ضرب توپ را به لاملا که به جای گایتان وارد زمین شده بود داد و او روی اشتباه دروازه بان ونزوئلا دروازه را باز کرد.

در نهایت آرژانتین با قدرت به نیمه نهایی رسید. آلبی سالسته در این مرحله باید به مصاف آمریکای میزبان برود.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد