کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مذاکرات اینتر برای یحیی توره و بروزوویچ

مذاکرات اینتر برای یحیی توره و بروزوویچ
نماینده اینتر برای مذاکرات راجع به انتقال یحیی توره، بروزوویچ و رانوکیا به انگلستان سفر کرده است.  
بر اساس گزارشاتی از کوریره دلواسپورت و اسکای اسپورت ایتالیا، پیرو آسیلیو، مدیر اینتر میلان، آخر هفته را برای انجام پاره ای مذاکرات در لندن می گذراند.

اولین وظیفه وی، دیدار با منچستر سیتی برای جذب یحیی توره ای است که مدت ها پیش روبرتو مانچینی درخواست خرید وی را داده است. بنا به گزارشات، هافبک ساحل عاجی رقم قابل توجهی از قراردادش را پایین می آورد تا هر چه زودتر به سن سیرو برود. 

باشگاه اینتر میلان با محدودیت هایی بابت فیر پلی مالی یوفا مواجه است. بنابراین آن ها می خواهند برخی از بازیکنانشان را به لیگ جزیره بفروشند. درخشش اخیر بروزوویچ در ترکیب کرواسی در رقابت های 2016 باعث شده تا در لیگ جزیره خواهان زیادی داشته باشد. اینتر برای هافبک کرواتش 35 میلیون یورو می خواهد. در حالی که ایجنت وی، هفته گذشته درخواست افزایش دستمزد موکلش به اینتر داده بود، آرسنال و چلسی مشتریان این هافبک اینتر هستند. 

از سوی دیگر، آندرآ رانوکیا که صحبت هایی راجع به معاوضه اش با آچربی از ساسولو وجود دارد، در فصل آینده در برنامه های روبرتو مانچینی قرار ندارد و اینتر در صدد است تا وی را به سرعت بفروشد. نورویچ سیتی و لیورپول خواهان وی هستند. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد