کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی روسیه-ولز

ولز 3 و روسیه 1 امتیاز از دو بازی قبلی شان کسب کرده اند و حال می خواهند گام آخر در دور گروهی را با قدرت بردارند.   
در آخرین بازی از گروه B رقابت های یورو 2016، دو تیم روسیه و ولز دوشنبه شب برابر یکدیگر قرار می گیرند. شاگردان کریس کلمن و لئونید اسلاتسکی همچنان به صعود به دور دوم امید دارند و همین مسئله در عین حال که می تواند موجب جذاب شدن بازی شود، (در صورت رعایت جانب احتیاط) می تواند آن را به یک بازی خواب آور هم مبدل کند!

ترکیب احتمالی و شرایط دو تیم

روسیه

ایگور دنیسوف تنها غایب روسیه در بازی امشب خواهد بود. روس ها یورو ۲۰۱۶ را با تساوی برابر سه شیرها آغاز کردند و سپس مقهور توانایی های ولادیمیر وایس و مارک همشیک شدند تا بدین ترتیب تنها یک امتیاز در چنته داشته باشند. نکته امیدوار کننده برای روس ها می تواند این باشد که آن ها هرگز برابر ولز شکست نخورده اند. روسیه به خوبی می داند که تنها یک پیروزی می تواند شانسش برای حضور در مرحله بعد را زنده کند.

ولز

جو لدلی در نبرد با انگلستان دچار مصدومیتی نه چندان جدی شد که البته هنوز وضعیت وی را مبهم نگه داشته است. اژدهای سرخ به خوبی می داند که در دو بازی پیشین اش در حد لازم خوب کار نکرده و تنها برخورداری از اَبر ستاره ای به نام گرت بیل موجبات سر زندگی شان را فراهم کرده است. شاگردان کلمن در صورت پیروزی برابر سپیدان می توانند به مرحله بعد برسند ولی در غیر این صورت هم، بنابر گفته خود کلمن، چیز خاصی رخ نداده است.

نکات آماری قابل توجه

 • روسیه تنها یکبار از چهار دوره پیشین حضورش در رقابت های جام ملت های اروپا‌، به دور حذفی راه یافته است.

• از دور مقدماتی تا کنون، گرت بیل زننده یا پایه گذار 11 گل از مجموع 14 گل تیم ملی ولز بوده است.

• روسیه تنها یکبار در 7 بازی اخیرش پیروز شده است که به پیروزی 3-0 مارس گذشته برابر لیتوانی باز می گردد. (4 باخت و 2 مساوی)

• سه گل اخیر روسیه در رقابت های اروپایی از راه ضربه سر به ثمر رسیده است.

• ولز از نخستین ضربه اش به سمت دروازه رقبا در دو بازی اولش به گل رسیده است که هر دوی آن ها از ضربات ایستگاهی و توسط گرت بیل به ثمر رسیده اند.

پیش بینی پل مرسون، کارشناس اسکای اسپورتس

فکر می کنم این بازی مساوی بشه که در صورت تساوی انگلیس برابر اسلواکی، برای ولز کافی خواهد بود. روسیه ضعیف عمل کرده. تو بازی مقابل انگلیس از ولز هم نا امید شدم اما اونا هنوز بیل "خارق العاده" رو دارند. اگه اون بتونه یه لحظه جادویی رقم بزنه، برای ولز کافی خواهد بود که به جمع 16 تیم پایانی برسه...

پیش بینی Who Scored

روسیه 0-0 ولز

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد