کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی انگلیس-اسلواکی

در دور سوم بازی های یورو 2016، در گروه B این رقابت ها انگلیس به مصاف اسلواکی خواهد رفت.  
پیروزی تیم ملی انگلیس برابر ولز به لطف گلزنی جیمی واردی و دنیل استوریج، این تیم را صدرنشین گروه B رقابت های یورو 2016 کرد. شاگردان روی هاجسون با پیروزی برابر اسلواکی در روز دوشنبه، می توانند به عنوان صدرنشین به دور بعد رقابت ها صعود کنند. سه شیر ها حتی با کسب یک تساوی برابر اسلواکی- اگر ولز موفق به شکست روسیه نشود- می توانند به دور بعد رقابت ها صعود کنند، اما جیمی واردی خواهان پیروزی برابر اسلواکی است. 

جیمی واردی

به نقل از اسکای اسپورتس، جیمی واردی گفت:

اگر شرایط بازی خوب پیش نرود، شما نیاز دارید تا کسی را از روی نمیکت ذخیره ها به میدان مسابقه بفرستید و قطعاً هر شخص تاثیر گذاری خودش را خواهد داشت. ما 23 بازیکن داریم، این یک بازی "تیمی" است. جنگیدن برای کسب جایگاه در ترکیب اصلی خوب است و با وجود بازیکنانی که ما در اختیار داریم، می توانیم سیستم های متفاوتی را اجرا کنیم. 

 پیروزی 1-2 برابر روسیه، امید شاگردان یان کوزاک را برای صعود به مرحله بعد زنده نگه داشت. پیروزی برابر انگلیس، اسلواکی را به مرحله بعد می رساند در حالی که تساوی برابر انگلیس، در صورت شکست ولز برابر روسیه آنها را در جایگاه دوم نگه خواهد داشت. مارک همشیک، هافبک تیم ناپولی در پیروزی برابر روسیه بسیار تاثیرگذار بود و مدافع تیم ملی اسلواکی، مارتین اشکرتل می گوید همشیک الهام بخش سایر بازیکنان است. 

مارک همشیک

اشکرتل می گوید:

او نشان داد که چقدر برای تیم ما مهم است و بار دیگر کیفیت خود را ثابت کرد. نه تنها برای گلزنی، بلکه در طول 90 دقیقه او در اختیار تیم بود. مارک عالی کار کرد و برای تیم ما بسیار مهم است. ما امیدوارم که در بازی بعدی او بتواند باز هم همانند بازی برابر روسیه، تاثیرگذار باشد. 

اخبار تیم ها

جک ویلشر

تنها مصدوم تیم انگلیس تام هیتون، دروازه بان سوم این تیم است. همچنین این تیم گری کیهیل را به علت محرومیت در اختیار ندارد. روی هاجسون در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی اعلام کرد گزینه های زیادی در اختیار دارد، این احتمال وجود دارد که پس از تاثیرگذاری تعویض های او در دیدار برابر ولز، این سرمربی تغییراتی در ترکیب خود برابر اسلواکی ایجاد کند. 

هری کین و دله آلی، هر دو در دیدار های انگلیس خسته به نظر می رسیدند و احتمال نمیکت نشین شدن آنها در دیدار برابر اسلواکی وجود دارد. دیگر گزینه تغییر در ترکیب تیم ملی انگلیس، رحیم استرلینگ است که برای عملکرد نه چندان مطلوبش تحت فشار قرار گرفته است. واردی، استوریج و جک ویلشر می توانند جایگزین این افراد بشوند. 

اما در تیم اسلواکی، این تیم مصدومی ندارد و انتظار می رود با همان ترکیبی که مقابل روسیه قرار گرفت، در برابر سه شیر ها صف آرایی کند. آنها احتمالاً با آرایش 1-3-2-4 ظاهر خواهند شد و مارک همشیک، ولادیمیر وایس و روبرت ماکپشت سر اوندری دودا قرار خواهند گرفت. 

شش بازیکن اسلواکی دارای کارت زرد می باشند، از جمله مدافع آنها یعنی مارتین اشکرتل

نکات آماری بازی

وین رونی

  •  هر سه تقابل انگلیس و اسلواکی با پیروزی سه شیر ها همراه بوده است.
  • هفت گل از هشت گل به ثمر رسیده شده انگلیس در برابر اسلواکی، بعد از دقیقه 60 به ثمر رسیده است. 
  • آخرین تقابل این دو تیم در دیداری دوستانه و در سال 2009 رقم خورد، انگلیس به لطف گلزنی وین رونی موفق به شکست 0-4 اسلواکی شد. 
  • اگر وین رونی در این دیدار به میدان برود، او بیستمین حضورش در تورنمنتی معتبر را تجربه خواهد کرد. تنها اشلی کول و استیون جرارد حضور بیشتری (22 بار) برای انگلیس در تورنمنت های معتبر داشته اند. 
  • بازی گذشته انگلیس در سنت اتین و در ورزشگاه جفری گیچارد، برابر آرژانتین در جام جهانی 1998 بود. سه شیر ها در ضربات پنالتی 3-4 مغلوب آرژانتینی ها شدند.
  • اسلواکی در تورنمنت های بزرگ (شش بازی) هیچ گاه موفق به ثبت کلین شیت نشده است.
پیش بینی

انگلیس 2-0 اسلواکی

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد