کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

موزس: توانایی های خود را به کونته اثبات خواهم کرد

وینگر 25 ساله تیم چلسی امیدوار است با تلاش و اثبات توانایی های خود زیر نظر آنتونیو کونته، بهترین بازی هایش را برای این تیم انجام دهد. 

 

وینگر 25 ساله باشگاه چلسی که در سال 2012، از تیم ویگان به جمع آبی های لندن منتقل شد، تا به حال موفق نشده که خود را به سرمربیان اخیر این تیم اثبات کند. او از سال 2013 الی فصل جاری در تیم های لیورپول، استوک سیتی و وستهم به طور قرضی به میدان رفته و در 59 بازی با پیراهن های مختلف در لیگ جزیره تنها 5 گل به ثمر رسانده است.


به گزارش وبسایت SkySports، ویکتور موزس، در اولین بازی پیش فصل چلسی مقابل راپید وین تحت نظر سرمربی جدید این تیم یعنی آنتونیو کونته موفق به قرار گیری در ترکیب اصلی این تیم شده است. او در این دیدار 80 دقیقه برای چلسی بازی کرد و سپس جای خود را به کریستین  آتسو داد. وی پس از این بازی برای احیای دوران بازیگری اش زیر آنتونیو کونته ابراز امیدواری کرد. وی در گفت و گویی با استاندارد اظهار کرد:


این فصل بسیار بزرگی برای من خواهد بود، زیرا یک سرمربی جدید اینجا حضور دارد و مطمئن باشید من نهایت تلاش خود را برای اثبات توانایی های خود به آنتونیو کونته به کار خواهم گرفت و خواهید دید که چه اتفاقی رخ می دهد.

ما در حال هماهنگی با تفکرات سرمربی جدید تیم هستیم. او اهداف خود را به ما گفته و این مجموعه می داند که چه مسیری را برای رسیدن به این اهداف باید طی کند.


منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد