کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ادعای موندو؛ فقط بارسلونا می تواند با 18 میلیون گابریل باربوسا را خریداری کند

به جز بارسلونا، باشگاه های خواهان گابی گل باید رقمی بیش از 18 میلیون یورو را صرف انتقال این مهاجم برزیلی کنند.  
سه باشگاه بارسلونا، یوونتوس و چلسی در تلاش برای امضای قرارداد با گابریل باربوسا پدیده 19 ساله باشگاه سانتوس برزیل هستند که اخیرا با زدن رکورد های گلزنی پله و نیمار نام خود را بر سر زبان ها انداخته است.

اما جالب است بدانید به جز بارسلونا و یوونتوس که با پیشنهاد های زیر 20 میلیون یورو قصد خرید گابی گل را دارند تنها چلسی است که حاضر به پرداخت 30 میلیون یورو برای جذب این مهاجم ملی پوش برزیلی است.

همانطور که پیش تر در طرفداری خواندید، حق انتقال باربوسا به گونه ای است که 40 درصد باشگاه سانتوس، 40 درصد شخص گابریل باربوسا و 20 درصد شرکت سرمایه گذاری سهم دریافت می کنند. در همین حال موندو دپورتیوو گزارش داده است، بارسلونا به دلیل پیش خرید این بازیکن از سانتوس در سال 2013  از پرداخت 40 درصد پول به سانتوس که در حال حاضر رقمی نزدیک به 50 میلیون یوروست معاف است و تنها می تواند نظر خود گابی گل را برای پیوستن جلب کند. اما دو باشگاه دیگر توافق با سانتوسی را پیش رو می بینند که مدیران آن شماره 10 خود را به این راحتی نخواهند فروخت و این برگ برنده کاتالان ها در راه جذب نیمار جدید باشگاه برزیلی است.

با در نظر گرفتن احتمال پیوستن لوسیانو ویتو به سویا و رد پیشنهاد بارسلونا برای جذب گابریل ژسوس توسط پالمیراس، اکنون گابی گل به تنها گزینه روی میز سران بلوگرانا برای مهاجم ذخیره مثلث MSN تبدیل شده است.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد