کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اشلی کول: ونگر باید سرمربی انگلیس شود

مدافع سابق آرسنال و چلسی اعتقاد دارد که آرسن ونگر باید سرمربی تیم ملی انگلیس شود. 

 

اشلی کول که7 سال زیر نظر ونگر در آرسنال بازی کرده است، سابقه 107 بازی ملی برای تیم ملی انگلیس را دارد.


این بازیکن 35 ساله که هم اکنون برای لس آنجلس گالاکسی بازی می کند، فکر می کند که انگلیس بازیکنان جوان و نوظهور بسیار خوبی دارد که باید بسیار بهتر از قبل برای مسابقات پیش رو آماده شوند.


به گزارش Skysports، اشلی کول باور دارد که گزینه ای بهتر از آرسن ونگر برای هدایت سه شیر ها وجود ندارد و او باید سرمربی انگلیس شود.


من فکر می کنم در حال حاضر فشار بسیار زیادی وجود دارد و آن ها می خواهند که ترقی و پیشرفت را تجربه کنند. قدم رو به جلو؟ نمی دانم. آیا همچنان می خواهند بر روی سرمربی انگلیسی اصرار داشته باشند. این مسئله قابل بحث است اما من دوست دارم شخصی همانند ونگر را در آن جا ببینم. او رفتار خوبی با بازیکنان جوان دارد. او می داند که چگونه باید پیروز شود. اگر از من بخواهید که یک سرمربی برای انگلیس انتخاب کنم، او آرسن ونگر خواهد بود. به نظرم ونگر می تواند یک درجه انگلیس را از حالت فعلی بالاتر ببرد. همان طور که گفتم بازیکنان انگلیس استعداد فوق العاده ای دارند و فقط به تجربه و شخصی مانند ونگر احتیاج دارند که بتواند بازیکنان جوان را پرورش دهد. او این کار را در آرسنال سال هاست که انجام می دهد و من دوست دارم که آرسن ونگر را در این جایگاه ببینم.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد