کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کیهیل: باتشوایی ارزش مبلغی که برایش پرداخت شد را دارد

مدافع انگلیسی چلسی، یار تازه وارد تیمش به زیر سایه حمایت خود گرفته است.  
گری کیهیل مطمئن است که میچی باتشوایی با عملکردش نشان خواهد داد که ارزش مبغلی که برایش پرداخت شده را دارد. این مهاجم ملی پوش در ازای 33.2 میلیون پوند از المپیک مارسی به چلسی پیوسته است.

به گزارش وب سایت گل، این مهاجم 22 ساله در دیدار دوستانه و پر گل (8-0) چلسی برابر آتوش فرلاچ در اتریش توانست تا دو بار برای تیمش گلزنی کند و کیهیل می گوید که نمایش های اولیه او به حد کافی برای هم تیمی هایش اثبات کننده ارزش او بوده است.

میچی خرید بزرگی برای ما محسوب خواهد شد. او استعداد جوان و هیجان انگیزی است. امیدوارم که مبلغ پرداخت شده برایش یا بازی کردن برای تیم بزرگی چون چلسی او را به دردسر نیاندازد. دلیلی برای این امر وجود ندارد. مربی یک تفکراتی دارد و من مطمئنم که وی خود را به خوبی در آن ها جای خواهد داد. او هم همانند من هفته گذشته به تمرینات ملحق شد و مانند من دنبال کسب آمادگی و دقایقی برای بازی کردن است. با توجه به دیده های من از او، او درخشان ظاهر شده و به نظرم طرفداران چلسی از حضور وی در تیم باید خشنود باشند.
کیهیل ادامه داد:

چلسی به خاطر کیفیت او به این انتقال تن داد، به همین راحتی. او نباید مشکلی با این امر داشته باشد بلکه فقط باید به شیوه خودش بازی کند. او بازیکن جوانی است که هنوز در حال آموختن است.  استعداد او کارش برای رسیدن به ترکیب تیم را آسوده می سازد. او بیرون از زمین شخص بیخیالی است و به همین خاطر امیدوارم که این امر روی او اثر نگذارد. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد