کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی چلسی- وستهام + آمار کامل بازی

 امشب در آخرین بازی از اولین هفته از لیگ برتر انگلیس دو تیم چلسی و وستهام به مصاف هم خواهند رفت.  
آنتونیو کونته به لندن آمده تا آبی ها را از دوران سختی که در آن حضور دارند رهایی بخشد. چلسی فصل گذشته یکی از بدترین نتایج خود را کسب کرد. این در حالی بود که آنها فصل پیش از آن قهرمان لیگ شده بودند. ژوزه مورینیو که در اواسط فصل جای خود را به گاس هیدینک داد، اکنون روی نیمکت شیاطین سرخ نشسته و توانست در اولین بازی فصل بورنموث را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.
هیدینک به عنوان سرمربی موقف کار خود را شروع کرد و توانست کمی از فشار ها را کم کند. او نتایج خوبی هم گرفت و در آخر چلسی را به نیمه بالایی جدول رساند. آنها که در فصل گذشته تا نزدیکی های سقوط پیش رفته بودند، به هیچ عنوان تمایل به تکرار این فصل کابوس وار را ندارند. به نظر می رسید، سرمربی تیم ملی ایتالیا که با یوونتوس دو سال متوالی موفق به کسب عنوان قهرمانی سری آ شده بود، راه حل این مشکل را در جیب خود دارد.
آنتونیو کونته، مردی که پس از یورو 2016 به لندن آمده تا با چالشی جدید رو به رو شود، می خواهد چلسی را به دوران اوج خود بازگرداند.
در آن سمت اما اسلاون بیلیچ با هدایت چکش ها مدت هاست که خود را بر سر زبان ها انداخته و در حال تبدیل شدن به یک مربی شناخته شده است. بیلیچ فصل قبل توانست وستهام را به لیگ اروپا برساند. آنها مدعی قهرمانی نخواهند بود اما تمامی تیم‌های بزرگ جزیره را به دردسر خواهند انداخت. ایلیچ فصل پیش حتی می توانست به لیگ قهرمانان صعود کند، اما تنها چند امتیاز نیاز داشت.
وستهام این فصل با تغییر استادیوم خود، روحیه بهتری پیدا کرده و اگر به همین شیوه پیش برود، حداقل در لیگ اروپا به یکی از مدعیان تبدیل خواهد شد.
چلسی در این بازی میکل، زوما و رحما را قطعا در اختیار نخواهد داشت و حضور هازارد و کانته در هاله از ابهام قرار دارد. برای وستهام نیز کراسول، لانزینی و ساخو به میدان نخواهند رفت و حضور پایه و توره در هاله ای از ابهام قرار دارد.
وستهام در 5 بازی قبلی خود دو پیروزی و سه شکست به دست آورده، این در حالی است که چلسی چهار پیروزی و یک شکست کسب کرده.

آمار بازی 

پنج بازی اخیر دو تیم

نتایج پنج دیدار اخیر دوتیم در مقابل هم

آمار و ترکیب دوتیم در آخرین دیدار  مقابل هم

10 بازی اخیر وستهام در استمفوردبریج

سه بازی بعدی چلسی

ترکیب احتمالی

آمار مربی ویستهام

Manager Slaven Bilic

Days in charge: 440

Played: 53

Won: 23

Drawn: 17

Lost: 13

 

 




منبع:کاپ / آمار اختصاصی کلوپ هواداران چلسی

نظرات 1 + ارسال نظر
Ebi دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 17:14

ترکیب احتمالی دو تیم اون نیست ..اون ترکیب سال پیش چلسی که 2-2 شد
هازارد و کاستا کاملا اماده ان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد