کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: کار چلسی در نقل و انتقالات تمام نشده

چلسی پس از پیروزی بر وستهام در هفته اول لیگ برتر انگلیس، امروز باید د زمین واتفورد به میدان برود. 

 آنتونیو کونته، سرمربی جدید چلسی پس از موفقیت در اولین آزمون خود، فردا کار چندان راحتی در زمین واتفورد نخواهد داشت با این حال او در آستانه بازی فردای تیمش در هفته دوم لیگ برتر انگلیس، از عزم لندنی‌ها برای برتری بر رقیب خبر داد.

 

 او در مورد بازی به خبرنگاران گفت:" بازی فردا آسان نخواهد بود چون واتفورد تیمی سرسخت، با بازیکنانی خوب است. بازی خطرناکی پیش رو داریم و باهوش باشیم. باید با اعتماد به نفس به کارمان ادامه دهیم.منتظر بازی خوبی از شاگردانم هستم و نیاز است تا تمرکز بالایی داشته باشیم."

 

کونته در مورد دلیل شادی گل های عجیبش گفت:"برخی مواقع پس از یک گل یا پیروزی مهم، نمی‌توانید خوشحالی خودتان را پنهان کند. من مرد متعصبی هستم و نمی‌توانم خودم را کنترل کنم."

 

کونته در پایان گفت:" نمی‌توانم درباره سیاست‌های باشگاه در فصل نقل و انتقالات صحبت کنم اما ما به دنبال چند بازیکن باکیفیت خوب دیگر برای تقویت تیم هستیم. هنوز کارمان در نقل و انتقالات تمام نشده است."


منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد