کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ماتزاری:کونته دوست من نیست اما با یک دیگر دست خواهیم داد

والتر ماتزاری و آنتونیو کونته امروز و در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ برتر رو به روی یک دیگر قرار خواهند گرفت.

     والتر ماتزاری می گوید با این که آنتونیو کونته دوست او نیست اما با او دست خواهد داد. ماتزاری و کونته زمانی که در سری آ حضور داشتند، در قالب تیم های ناپولی و یوونتوس بارها رو به روی یک دیگر قرار گرفته اند. روابط این دو نفر بعد از آن که ماتزاری اظهار داشت که آنتونیو کونته از سیستم 2-5-3 او برای قهرمانی در سری آ استفاده کرده است، چندان خوشایند نبوده است.


به گزارش Fourfourtwo، ماتزاری و کونته در بازی امروز واتفورد و چلسی در برابر یک دیگر قرار خواهند گرفت. ماتزاری می گوید که در تلاش است تا کدورت های گذشته را فراموش کند.


دوستی دارای مفهوم بزرگی است. من به کونته به عنوان یک شخص و سرمربی احترام می گذارم. به او احترام می گذارم اما بحث دوستی با این موضوع متفاوت است. البته که با یک دیگر دست خواهیم داد. در زمان ملاقات با سرمربیان در آغاز فصل نیز با یک دیگر دست دادیم. مشکلی میان ما وجود ندارد اما مسئله دوستی برای من مفهوم متفاوتی دارد. من دوستان اندکی دارم. 

واتفورد و چلسی امروز در ورزشگاه ویکریج رود به مصاف یک دیگر می روند. واتفورد در هفته اول لیگ برتر در برابر ساوتهمپتون توانست یک امتیاز بیرون از خانه را به دست بیاورد. این در حالی است که چلسی توانست در استمفوردبریج با نتیجه 1-2 وستهم یونایتد را شکست دهد.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد