کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی ۲ - ۱ واتفورد / کونته، فاتح نبرد ایتالیایی

چلسی در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 2-1 واتفورد را شکست بدهد و به دومین پیروزی این فصلش دست پیدا کند. 

 

شاگردانن آنتونیو کونته در این دیدار ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند اما در دقایق پایانی دو بار به گل رسیدند و سه امتیاز شیرین این را به خانه بردند.


دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، چلسی تا اندازه ای بازی را در دست گرفت و در مقابل بازیکنان واتفورد به دنبال رسیدن به گل در ضد حملات بودند.



در دقیقه 24 اودیون ایگالو می توانست روی ضدحمله سریع نورالدین امرابط، گل اول را به ثمر برساند اما ضربه او که تحت فشار مدافعان چلسی قرار داشت، به بیرون رفت. روند بازی در ادامه نیمه اول تغییری نکرد و در نهایت این نیمه با تساوی 0-0 به پایان رسید.


نیمه دوم را چلسی بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت خوب ایجاد کردند اما این واتفورد بود که در دقیقه 55 به گل رسید. فرار قدیوره از سمت راست و راسال بلند او روی دروازه چلسی، روی تیر دوم به اتین کاپو رسید و او هم با ضربه ای غیرقابل مهار، دروازه کورتوا را باز کرد.

 


 


چلسی که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، بازی را در دست گرفت و حملات زیادی روی دروازه حریف ترتیب دادند اما دفاع فشرده واتفورد مانع از رسیدن آنها به گل می شد. تا اینکه سرانجام در دقیقه 80، آبی ها به گل تساوی رسیدند.


شوت محکم ادن هازارد از پشت محوطه جریمه را دروازه بان واتفورد برگشت داد اما توپ برگشتی را میچی باتشوایی به راحتی وارد دروازه حریف کرد و کار را به تساوی کشید.

 

 


 

 

بعد از این گل بار دیگر تیم میزبان پیش کشید تا بتواند به گل برتری دست پیدا کند اما این چلسی بود که در دقیقه 87 به گل دوم رسید. یک پاس در عمق عالی از سسک فابرگاس، دیگو کاستا را در موقعیت تک به تک قرار داد و او هم با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد.


در دقایق پایانی بازیکنان واتفورد برای رسیدن به گل تساوی تلاش کردند اما این شاگردان آنتونیو کونته بودند که با یک نمایش حساب شده، می توانستند به گل سوم برسند اما ضربه باتشوایی به تیر افقی دروازه برخورد کرد و بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید.


آمار بازی

منبع:طرفداری

نظرات 2 + ارسال نظر
Hadi شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 20:41

نزدیک بود که بازی را ببازیم
البته داور هم پنالتی چلسی را نگرفت

کاظم شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 20:37

خیلی تیم چقلی بود. بازم دیگو. چه پاسی داد فابرگاس. به نظرم از اول باید با این ترکیب بازی کنه. بعد از تعویضها تازه تیم جون گرفت. کانته هم عااااالیییی بود. ماتیچ کمی ضعیف تر از بازی قبل بود. پدرو هم به نظرم زیاد تاثیری در روند بازی نمیزاره. ویلیان و موزس بهترن. به امید قهرمانیی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد