کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی ۳ - ۰ برنلی؛ بازگشتِ هازارد به تاج و تخت در لندن

چلسی موفق شد با ارائه نمایشی درخشان و هجومی، سومین پیروزی در سومین بازی لیگ را بدست آورد.

 

  چلسی مطابق انتظار بازی را هجومی آغاز کرد تا در سومین بازی کونته در لیگ برتر، سومین پیروزی را جشن بگیرد. آبی پوشان لندن به سبک یوونتوسِ همین سرمربی، بر روی دروازه حریف خیمه زدند تا در نهایت به گل برسند.


ایوانوویچ اولین موقعیت چلسی را هدر داد اما کار تا دقیقه ۹ به پایان رسید. حرکت انفرادی ادن هازارد و حرکت این بازیکن به سمت دروازه برنلی، با شوتی به گوشه دروازه همراه بود تا شاگردان کونته خیلی سریع پیش بیافتند. در دقیقه ۱۲، هازارد می توانست به گل دوم برسد. شوت وی در شلوغی محوطه جریمه، هیتون را شکست داد اما مدافع برنلی از روی خط دروازه توپ را بیرون آورد.



در دقیقه ۱۵، شوت سرکش گری کیهیل با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقا ۲۵، ضربه سر جان تری با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه ۳۵، فرار ایوانوویچ از گوشه و پاس وی به کوستا را مهاجم اسپانیایی از چند قدمی دروازه به دستان هیتون کوبید. در دقیقه ۴۱، دریبل ویلیان در محوطه شش قدم و شوت وی به گوشه دروازه، میزبان را با ۲ گل پیش انداخت.




اسکات آرفیلد در اواخر نیمه اول، اولین موقعیت برنلی را خلق کرد اما شوت این بازیکن به بیرون رفت.


برنلی نیمه دوم را بهتر شروع کرد اما اولین موقعیت مهم صاحب چلسی شد. ضربه آزاد را ویلیان در دقیقه ۵۰ به بیرون زد. دیگو کوستا چند دقیقه بعد از چند قدمی دروازه توپ را بیرون زد. این بازیکن یک بار دیگر از شش متری، نتوانست پاس هازارد را به گل تبدیل کند. هازارد این بار خودش وارد عمل شد و شوتش را هیتون به سختی دفع کرد. جان تری دروازه خالی را از یک متری دروازه به بیرون زد.




ادن هازارد در دقیقه ۵۵، با سر توپ، چند بازیکن واتفورد را جا گذاشت اما شوت وی با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت. در دقیقه ۶۱، ضربه هازارد را هیتون از خط دروازه به بیرون کشید. بازی در اواخر، متعادل دنبال شد و دو تیم نتوانستند موقعیت مهمی خلق کنند. در دقیقه ۹۰، فرار پدرو و پاس رو به جلوی وی را ویکتور موزز وارد دروازه کرد تا بازیکنان تعویضی کونته هم گلزنی کنند. در دقیقه ۹۲، هیتون با واکنشی فوق العاده، مانع گل ازپلیکوئتا شد.


بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید


منبع:طرفداری

نظرات 4 + ارسال نظر
hoseein یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 01:45

سلام خسته نباشید.خواهش میکنم گلهای HD بازیرو بزارید.اگه امکانش نبود فقط گل هازارد HD بزارید.ممنونم

http://chelsea.blogsky.com/1395/06/07/post-9109

امیرحسین شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 22:42

باید این بازی را ۶-۰ میبردیم ، خیلی موقعیت از دست دادیم.
ولی در کل خیلی خوب بود فقط یه مدافع باید بخریم. دیگه همه چیز داریم

Ebi شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 20:57

عالی بودیم ولی خیلی موقعیتم از دست دادیم

kazem شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 20:46

عالی بودیم. چقد خوبه این کانته. پادشاهی میکنه وسط زمین. وای اگه موتور هازارد روشن شه.
در کل عالی بودیم ولی دوست دارم به جای اسکار فابرگاس بازی کنه. حیف این بازیکن این جوری بشه. به تیم ملی هم دعوت نشد. اینا همه باعث افتش میشه و دیگه اوون کارایی لازم رو نداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد