کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: منتظر زوما و یک اتفاق بزرگ باشید

سرمربی ایتالیایی آبی های غرب لندن، پیش از تقابل با تیم سوانزی سیتی در مورد وضعیت تیم چلسی، توضیحاتی داده است.
   مردان آنتونیو کونته، پس از سه پیروزی متوالی در رقابت های لیگ جزیره، عصر امروز، در استادیوم لیبرتی، به مصاف تیم سوانزی سیتی خواهند رفت. تیم سوانزی در رقابت های لیگ جزیره، متحمل دو شکست و یک پیروزی برابر تیم برنلی شده است و از سویی دیگر مردان آنتونیو کونته، با 9 امتیاز کامل، هفته چهارم این رقابت ها را شروع خواهند کرد.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه چلسی، آنتونیو کونته، در مورد شرایط تیم و تقابل امروز آبی ها اظهار کرد:

تیم سوانزی، سه بازی برابر تیم های لستر سیتی، هال سیتی و برنلی انجام داده است. ما می دانیم که این دیدار چندان آسان نخواهد بود و به همین دلیل تمرینات پر فشاری را پشت سر گذاشته ایم و خودمان را کاملا آماده این رویارویی کرده ایم. فصل گذشته، تیم چلسی، وضعیت خوبی را سپری نکرده است و ما در تلاش هستیم که با سخت کوشی و تمرینات منظم، این فصل، دچار مشکلات فصل گذشته نشویم. من و بازیکنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و می خواهیم ناکامی های فصل گذشته را با عملکرد خوب در این فصل، به دست فراموشی بسپاریم. نمی خواهم بیش از این در مورد گذشته صحبت کنم. می خواهم در مورد شرایط فعلی توضیح دهم، چراکه زمان حال و ساختن آینده مهمترین مسئله است. می توانم بگوییم در برابر تیم سوانزی، شکست فصل گذشته را تکرار نخواهیم کرد. ما تمرکز خود را بر روی تمرینات معطوف کرده ایم و با این سخت کوشی، مطمئنا به نتایج خوب و رضایت بخشی دست خواهیم یافت.

او در مورد دیگو کوستا و عملکرد او در تیم ملی اسپانیا افزود:

او در میدان، بسیار با جسارت و جنگنده است و من می خواهم این روند، ادامه دار باشد. می خواهم تمام توانایی های خود را معطوف به مستطیل سبز کند. دیگو یک پسر خوب و یک مهره با ارزش در تیم من است و جسارت و روحیه مبارزه طلبانه او، برای من بسیار حائذ اهمیت خواهد بود.
همینطور کونته، در مورد وضعیت زوما توضیحاتی داده است:

ما منتظر او هستیم. او بازیکن جوان و بسیار قابلی است. وجود او می تواند به تیم، طراوت دهد. او نه تنها یک چشم انداز خوب برای آینده تیم چلسی است، بلکه در حال حاضر، یک مهره ارزشمند برای باشگاه محسوب می شود. او شرایط خوبی دارد و در حال بهبودی است. اما من فکر می کنم باید به او زمان دهیم تا دوباره به شرایط آرمانی خود نزدیک شود. او هر روز با ما تمرین می کند و بهبودی را هر روز در وجود او حس می کنم که این موضوع، جای خوشحالی برای من خواهد داشت. تکرار می کنم، منتظر زوما و یک اتفاق بزرگ باشید.

سرمربی ایتالیایی آبی ها در مورد وضعیت داوید لوئیز و مارکوس آلونسو ادامه داد:

وجود این دو، باعث تقویت تیم ما خواهد شد. زمانی که در یک باشگاه بزرگ حضور دارید، طبیعی است که باید با سایرین، برای حضور در ترکیب اصلی رقابت کنید. ما فقط با چهار مدافع می توانیم بازی کنیم. نه تنها در یک باشگاه بزرگ، بلکه در سایر تیم ها باید از بین شش، هفت یا هشت مدافع، افرادی را انتخاب کنید که سزاوار حضور در میدان هستند. این من هستم که انتخاب خواهم کرد و در حال حاضر هیچ مشکلی در انتخاب خود ندارم و نمی خواهم ببینم که مردان من هم با یکدیگر مشکلی دارند.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد