کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ویالی: کونته در چلسی عالی کار کرده است؛ او در زمان درستی به چلسی رفت

دون آنتونیو کماکان حمایت قدیمی های چلسی را پشتش می بیند. 
جانلوکا ویالی سرمربی ایتالیایی پیشین چلسی پس از گذشت تنها چهار هفته از فصل جدید رقابت های لیگ برتر انگلستان، به ستایش از عملکرد هموطنش روی نیمکت آبی پوشان لندنی پرداخت.   کونته که در ماه جولای و پس از اتمام کارش در تیم ملی ایتالیا به استمفوردبریج آماده است، در چهار هفته ابتدایی به سه پیروزی و یک تساوی دست یافته است.

به گزارش فور فور تو، ویالی که خود با کونته در یوونتوس یک دوگانه داخلی و البته لیگ قهرمانان را به دست آورده است، می گوید که چلسی پس از گذراندن فصلی دشوار، هم اینک در شرایط خوبی قرار دارد.

فکر می کنم کونته در حال انجام کاری بزرگ در چلسی است. پس از فصلی نا امید کننده، او در زمانی درست به باشگاه آمد. او تیم خوبی را در اختیار داشت و همچنین تلاش کرد که بازیکنان با کیفیت تری را به تیمش اضافه کند.  فکر می کنم بازیکنان انتخابی جز پیروی از او نداشته باشند. آن ها به کار کردن با مربیانی با شخصیت بالا همچون او عادت کرده اند. گمان می کنم او به همان اندازه که بازیکنانش می بایست با او سازگار شوند، باید خود را با آن ها سازگار کند. من به سازش آن ها خوشبینم؛ او تا کنون عالی کار کرده.
ویالی همچنین باور دارد که لیگ اسپانیا محل حضور بزرگترین بازیکنان جهان است اما وی به دلیل کیفیت مربیان تیم ها در انگلستان، لیگ برتر را بسیار جذاب می داند.

 من انتظار فصلی عالی همراه با جوی شگفت انگیز را دارم. البته شاید بهترین بازیکنان جهان آنجا نباشند، چرا که در اسپانیا حضور دارند. اما بهترین مربیان در انگلستان هستند و فکر می کنم لیگی غیرقابل پیش بینی، همراه با گل های فراوانی که مدافعان همواره در انگلستان دریافت می کنند را شاهد باشیم. فکر کنم رقابت بر سر قهرمانی تا هفته های پایانی ادامه داشته باشد. هر وقت که پای تماشای بازی ای در لیگ انگلیس بنشینید، حساسیت آن را درک می کنید و همین است که شما را به بازی میخکوب می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد