کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی ۱ - ۲ لیورپول:اولین شب تلخ بریج رقم خورد

لیورپول موفق شد به بردی ارزشمند در زمین چلسی دست پیدا کند.

  چلسی سعی کرد بازی را هجومی شروع کند اما این شوت دنی استوریج در دقیقه ۲ بود که نزدیک بود لندن را ساکت کند. شوت وی با اشتباه عجیب کورتوا نزدیک بود وارد دروازه شود که دروازه بان بلژیکی توپ را دوباره در اختیار گرفت. بازی در ادامه بیشتر در میانه میدان دنبال شد اما لیورپول برای زدن گل، تیم مشتاق تری نشان می داد.


این اشتیاق در نهایت جواب داد. در دقیقه ۱۷، سانتر زیبای فیرمینیو با ضربه سر لوورن که کاملا هوشمندانه در سمتی جاگیری کرده بود که آزپلیکوئتا آن را فراموش کرده بود، به نتیجه رسید. در دقیقه ۲۴، نفوذ دنی استوریج از سمت راست، با ضربه وی همراه بود که این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه عبور کرد. پس از این حمله چلسی کمی جلو کشید اما همچنان نمی توانست موقعیت مهمی بر روی دروازه مهمان خلق کند. در دقیقه ۳۳، کرنر ارسالی را داوید لوییز با ضربه سر به سمت دروازه لیورپول فرستاد اما در نهایت مینیوله توپ را گرفت.در دقیقه ۳۶، جوردن هندرسون از شلوغی جلوی محوطه جریمه چلسی استفاده کرد و با شوتی سرکش و زیبا، توپ را به جایی فرستاد که کورتوا در گرفتن آن ناکام بود. لیورپول اختلاف را دو برابر کرد. لوییز دوباره از روی کرنر فرصت داشت اما ضربه سرش به بیرون رفت. نیمه اول در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم را چلسی بهتر آغاز کرد و در حال خلق موقعیت خوبی بود که لوورن بلوکه کرد. چلسی فشار شدیدی بر روی دروازه لیورپول آورد و سعی کرد به گل برسد. حملات پیاپی سرانجام جواب داد و آبی ها به گل اول رسیدند. در دقیقه ۶۱، پاس هازارد به ماتیچ رسید و این بازیکن با دریبلی زیبا، توپ را در چند قدمی دروازه به دیگو کوستا رساند. کوستا هم به راحتی دروازه مینیوله را باز کرد.



حملات چلسی ادامه داشت، در دقیقه ۶۵، دیگو کوستا موقعیتی بسیار عالی برای زدن گل مساوی پیدا کرد اما ضربه وی به جایی رفت که مینیوله در آنجا حاضر بود. با ادامه کار، بازی دوباره متعادل شد و چلسی سعی کرد با جلو کشیدن لیورپول، ضدحمله بزند. هازارد یک بار در نزدیکی رسیدن به موقعیتی خوب پیش رفت. لیورپول در دقایق نزدیک به ۷۵، کمی بازی را در اختیار گرفت. در دقیقه ۸۱، لیورپول نزدیک بود گل سوم را بزند. سانتر ارسالی را اوریگیِ به زمین آمده با ضربه سر به سمت دروازه کورتوا فرستاد اما کورتوا واکنشی فوق العاده از خود نشان داد.


شاگردان کونته در چند دقیقه پایانی فشار زیادی به لیورپول آوردند اما در نهایت ناکام ماندند تا اولین شکست سرمربی ایتالیایی در چلسی ثبت شود



ترکیب دو تیم:


آمار بازی:



منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد