کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مدافع سابق چلسی به کونته توصیه کرد که شیوه دیگری برای ادامه مسابقات انتخاب کند

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user210355/news/frank-leboeuf-header-captain-pa-329418.jpg

کاپیتان اسبق تیم چلسی، در توصیه ای به کونته، از او در خواست کرده، از شیوه دیگری برای خط حمله تیم، استفاده کند. 

 
آنتونیو کونته، سکاندرا آبی های غرب لندن، تا به حال در بازی های رسمی لیگ جزیره، سه پیروزی یک تساوی و یک شکست را در کارنامه خود ثبت کرده است. تیم چلسی، در مجموع پنج بازی، 10 گل وارد دروازه رقبا کرده و 6 مرتبه، دروازه خود را باز شده دیده است، که این آمار راضی کننده ای نخواهد بود. تیم چلسی، در آخرین دیدار  خود برابر تیم لیورپول، متحمل شکست 2-1 شده است.

به گزارش وب سایت espnfc، فرانک لبوف، مدافع سابق تیم چلسی، که سابقه 5 سال بازی با پیراهن آبی ها را از سال 1996 در کارنامه خود دارد، در مورد تاکتیک های آنتونیو کونته اظهار کرد:

    سبک بازی آبی ها بسیار کند و بدون روح است. دیگو کوستا، بازیکن مورد علاقه من است. او در آن دیدار-باربر لیورپول- تک گل چلسی را به ثمر رساند و در گل زنی برای دومین مرتبه، کمی بد شانس بوده است.

لبوف در توصیه به آنتونیو کونته اظهار کرد:

    برای بهبودی در وضعیت خط حمله، نباید با استفاده از سه مهاجم، تیم را آرایش داد. او برای تقویت قوای هجومی تیم، باید سیستم خود را تغییر دهد. من فکر می کنم، باید با یک روش دیگر خط حمله را سازماندهی کرد؛ باید یکی از سه مهاجم در کنار کوستا باقی بماند و چلسی با دو بازیکن در خط حمله بازی کند. در این صورت تیم می تواند جان تازه ای بگیرد و چهره دیگری از خود به نمایش بگذارد.

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد