کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تورگان هازارد در پاسخ به احتمال بازگشتش به چلسی: اکنون به هیچ باشگاهی فکر نمی کنم

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user210355/news/a.espncdn.com__6.jpg

برادر کوچک تر ادن هازارد، مدعی شده فعلا، تمایلی به بازی در تیمی جز، بورسیا مونشن گلادباخ را ندارد. 

 
تورگان هازارد، برادر کوچک تر ادن هازارد، روزهای خوبی را در تیم مونشن گلادباخ سپری می کند. او در سه بازی این تیم، موفق به ثبت سه گل و یک پاس گل شده است. این بازیکن که ابتدا در تیم چلسی، بازی می کرد، پس از یک فصل حضور قرضی در تیم گلادباخ، با قرارداد دائمی تا سال 2020  و با بند بازخرید، به خدمت تیم آلمانی درآمده است.

به گزارش وب سایت espnfc، روزنامه بیلد، مدعی شده آبی های لندن برای بازخرید این بازیکن، تا پایان سال وارد عمل خواهند شد و برای انتقال او به استمفوردبریج، باید مبلغ 15 میلیون یورو  بپردازند، اما هازارد در گفت و گویی با خبرنگاران اظهار کرد:

    من یک قرارداد بلند مدت با این باشگاه امضا کرده ام و تمرکز خود را برای بازی در این تیم معطوف کرده ام. احساس خوبی از بودن در اینجا دارم و اکنون، به هیچ باشگاه دیگری فکر نمی کنم.

تورگان، در تمامی رقابت های این فصل، در هفت بازی 6 گل به ثمر رسانده است. او اضافه کرد:

    من یک قدم جلو تر کشیده ام و در پست هافبک هجومی بازی می کنم، پس این طبیعی است که بیشتر گلزنی کنم.

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد