کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لسترسیتی 2-4 چلسی؛ کامبک تماشایی شاگردان کونته با درخشش فابرگاس

دو تیم چلسی و لسترسیتی در دور سوم مسابقات لیگ کاپ به مصاف هم رفتند.   

مسابقات لیگ کاپ از ساعت 23:15 به مصاف هم  رفتند.
ترکیب دو تیم:

گزارش بازی:

در دقیقه چهار، پاس عمقی داوید لوئیز در به پدرو رسید و وی با دریبل دروازه بان توپ را به تور دروازه رساند، اما گل در شرایط آفساید به ثمر رسید و داور آن را نپذیرفت.

در نهمین دقیقه از بازی، پدرو از زاویه بسته محوطه جریمه به سمت دروازه لسترسیتی ضربه ای را شلیک کرد که با واکنش دروازه بان همراه شد.

نکته عجیب این بود که بازیکنان چلسی در ده دقیقه ابتدایی سه بار در تله آفساید گرفتار شدند.

در سیزدهمین دقیقه بازی  روی اشتباه کیهیل اوکازاکی در موقعیت تک به تک با بگوویچ قرار گرفت، اما در اخرین لحظه با دخالت لوییز سرنگون شد و داور هم دستور به ادامه بازی داد.

در دقیقه هفده مسابقه روی ارسال موسی از سمت راست روی دروازه چلسی، اشتباه آزپلیکوتا در دفع توپ، توپ را به اوکازاکی رساند و او با ضربه ای سر آرام از بالای سر بگوویچ توپ را در سردرگمی خط دفاعی و دروازه بان چلسی وارد دروازه این تیم کرد.

در دقیقه بیست و پنجم، ارسال پای چپ پدرو در شرایطی که باتشوایی یارگیری نشده بود در محوطه جریمه به او رسید، اما ضربه سر او از کنار دروازه لسترسیتی به بیرون رفت.
در دقیقه 34 مسابقه روی دفع توپ ناقص پدرو، توپ به بازیکن لسترسیتی رسید و پاس عمقی او به اکازاکی رسید و او با ضربه ای سر ضرب توپ را از کنار دستان بگوویچ وارد دروازه چلسی کرد.

در دقیقه 36 ضربه لوفتوس چیک از پشت محوطه جریمه را دروازه بان لسترسیتی مهار کرد.

در چهلمین دقیقه بازی، شوت از راه دور دمارای گری از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت.

در واپسین لحظات نیمه نخست، کرنر ارسالی فابرگاس را گری کیهیل با ضربه سر وارد دروازه لسترسیتی کرد تا اختلاف به حداقل برسد.

نیمه نخست با پیروزی 2-1 شاگردان رانیری به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم، چلسی بازی را هجومی آغاز کرد و پاس عرضی موزس به فابرگاس رسید و ضربه فنی او را زیلر مهار کرد.

روی ضدحمله چلسی در دقیقه چهل و نه، پاس عرضی فابرگاس به لوفتوس چیک رسید اما ضربه او دفع شد و آزپلیکوتا با ضربه ای والی و تماشایی دروازه لسترسیتی را باز کرد تا همه چیز به تساوی کشیده شود.

در دقیقه57 بازی، دمارای گری در برخورد با آزپلیکوتا در محوطه جریمه سرنگون شد که داور علی رغم اعتراض شدید بازیکنان لسترسیتی، اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

در شصت و هفتمین دقیقه بازی دیگو کوستا که تازه وارد زمین شده بود، توپ را به باتشوایی رساند و او با پای چپ ضربه تماشایی به سمت دروازه زیلر شلیک کرد که با واکنش فوق العاده او همراه شد.

در شصت و نهمین دقیقه بازی، پاس عمقی تماشایی داوید لوئیز، کوستا را در مصاف تک به تک با دروازه بان قرار داد، اما ضربه او در عین ناباوری با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در هفتاد و سومین دقیقه از بازی، روی ارسال بلند دروازه بان لسترسیتی، موسی در موقعیت تک به تک با بگوویچ قرار گرفت و ضربه او با برخورد به دروازه بان چلسی به کرنر تبدیل شد

کرنر ارسالی بازیکنان لستر در محوطه شش قدم به کینگ رسید اما او در عین ناباوری نتوانست با ضربه سر دروازه بگوویچ را باز کند و توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در هشتاد و یکمین دقیقه بازی کوستا بازهم در محوطه جریمه صاحبت موقعیت خوبی شد ولی نتوانست از آن استفاده کند و ضربه اش را دروازه بان لسترسیتی به خوبی مهار کرد.

در هشتاد و سومین دقیقه کوستاصاحب موقعیتی بسیار خوب شد، اما دو ضربه پیاپی او در ریباند به توپ راهی به دروازه لسترسیتی پیدا نکرد. در هشتاد و هفتمین دقیقه، ضربه داوید لوئیز از روی یک ضربه آزاد، با فاصله اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

در هشتادو نهمین دقیقه، واسیلفسکی با آرنج به صورت کوستا ضربه زد و با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد.

در نهایت بازی در نود دقیقه با تساوی 2-2 به پایان رسید و همه چیز به وقت های اضافه کشیده شد.

با شروع وقت های اضافه در همان دقیقه یک، روی حرکت تماشایی هازارد و کوستا، و پاس پشت پای هازارد، فابرگاس صاحب توپ شد و با ضربه ای دقیقه گل سوم را وارد دروازه لسترسیتی کرد.

درخشش فابرگاس در وقت های اضافه ادامه داشت و او روی دفع ناقص مدافع و دروازه بان لسترسیتی با پای چپ توپ را به برای چهارمین بار به زیرطاق دروازه زیلر فرستاد.

در پنجمین دقیقه وقت اضافه ماتیچ با پای چپ شوتی را به سمت دروازه لستر شلیک کرد و  دروازه بان لستر  مجبور به واکنش شد.

در ادامه بازی در وقت های اضافه متعادل و در میانه میدان دنبال شد تا در پایان 120 دقیقه تلاش دو تیم، این شاگردان کونته باشند که با نتیجه 4-2  لسترسیتی را مغلوب کنند و به مرحله بعدی رقابت های لیگ کاپ راه پیدا کند.
شرح گل ها:

لسترسیتی 1-0 چلسی (اوکازاکی - دقیقه 17):  روی ارسال موسی از سمت راست روی دروازه چلسی، اشتباه آزپلیکوتا در دفع توپ، توپ را به اوکازاکی رساند و او با ضربه ای سر آرام از بالای سر بگوویچ توپ را در سردرگمی خط دفاعی و دروازه بان چلسی وارد دروازه این تیم کرد.

لسترسیتی 2-0 چلسی (اوکازاکی - دقیقه 34):  روی دفع توپ ناقص پدرو، توپ به بازیکن لسترسیتی رسید و پاس عمقی او به اکازاکی رسید و او با ضربه ای سر ضرب توپ را از کنار دستان بگوویچ وارد دروازه چلسی کرد.

لسترسیتی 2-1 چلسی (کیهیل - دقیقه 45): در واپسین لحظات نیمه نخست، کرنر ارسالی فابرگاس را گری کیهیل با ضربه سر وارد دروازه لسترسیتی کرد تا اختلاف به حداقل برسد.

لسترسیتی 2-2 چلسی (آزپلیکوتا - دقیقه 49): روی ضدحمله چلسی در دقیقه چهل و نه، پاس عرضی فابرگاس به لوفتوس چیک رسید اما ضربه او دفع شد و آزپلیکوتا با ضربه ای والی و تماشایی دروازه لسترسیتی را باز کرد تا همه چیز به تساوی کشیده شود.

لسترسیتی 2-3 چلسی (فابرگاس - دقیقه 1 وقت اضافه): روی حرکت تماشایی هازارد و کوستا، و پاس پشت پای هازارد، فابرگاس صاحب توپ شد و با ضربه ای دقیقه گل سوم را وارد دروازه لسترسیتی کرد.

لسترسیتی 2-4 چلسی (فابرگاس- دقیقه 3 وقت اضافه): درخشش فابرگاس در وقت های اضافه ادامه داشت و او روی دفع ناقص مدافع و دروازه بان لسترسیتی با پای چپ توپ را به برای چهارمین بار به زیرطاق دروازه زیلر فرستاد.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد