کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فابرگاس: امیدوارم روزنامه ها و خبرنگاران ساکت شوند

سسک فابرگاس به دلیل شایعات فراوان حول محور وی، به انتقاد از مطبوعات و روزنامه نگاران پرداخت.  
پس از پیروزی 4-2 چلسی در مقابل لستر سیتی که با درخشش سسک فابرگاس همراه شد، هافبک اسپانیایی چلسی در مصاحبه با Sky Sports به تندی به انتقادات از روزنامه ها و خبرنگاران پرداخت و گفت:

من اولا از اینکه برای اولین بار در ترکیب ثابت تیم قرار گرفتم و ثانیا از اینکه توانستم به تیم کمک کنم، بسیار خوشحالم. تیم فوق العاده بود. اکنون امیدوارم تعدادی خبرنگار، چند روزنامه و هر کسی که در حال لجن پراکنی است، خفه شوند. اجازه دهید بر روی چیزهای مهم همچون برد چلسی تمرکز کنم. زمانی که به من شانس داده می شود تا توانایی هایم را به نمایش گذارم، بر روی برد و بازی خوب تمرکز می کنم، زیرا می دانم که می توانم این کار را انجام دهم.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد