کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

میکل: در ژانویه برای انتقال به باشگاهی دیگر مذاکره خواهم کرد

جان اوبی میکل تایید کرد که در ژانویه مذاکراتی برای انتقال به باشگاهی دیگر انجام خواهد داد.  
جان اوبی میکل هنوز برای تیم تحت هدایت آنتونیو کونته به میدان نرفته است. او در نیم فصل دوم فصل گذشته برای آبی پوشان لندنی در بازی های زیادی به میدان رفت. میکل در 33 بازی فصل گذشته برای چلسی بازی کرد و با این که قرارداد این هافبک نیجریه ای تا پایان تابستان اعتبار دارد، می گوید که در ژانویه به فکر ترک باشگاه است.

به گزارش Skysports، میکل درباره ترک باشگاه چلسی گفت:

در ژانویه شما اختیار این را دارید که با باشگاه های دیگر مذاکره کنید. پیش قراردادی امضا کنید یا با آن ها به توافق برسید. بله تایید می کنم که باشگاه های دیگری هستند که با آن ها مذاکره خواهم کرد و هیچ کس نمی تواند بداند که در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.
این در حالی است که نام جان اوبی میکل در دیدار دیشب چلسی مقابل لسترسیتی در لیست چلسی قرار نداشت.

باشگاه های لیگ برتر انگلیس می توانند گزینه ی خوبی برای من باشند. اگر قرار باشد به چین یا جایی دیگر بروم، خواهیم دید که چه خواهد شد. از چیزی که مطمئنم این است که بهترین تصمیم را خواهم گرفت. من برای مدت زیادی در اینجا بوده ام. 11 سال از دوران حرفه ای خود را در چلسی گذراندم. اگر قرارداد من تمدید نشود، این آخرین فصل من در این جا خواهد بود. درباره آینده احساس آرامشی دارم. آینده خوبی در انتظارم است.  
میکل در سال 2006 به چلسی آمد و تا کنون در 368 بازی برای چلسی به میدان رفته است. 

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد