کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بازی بعدی : چلسی - آرسنال/ بحث و گفتگو + نتیجه بازی را پیش بینی کنید

بازی بعدی چلسی شنبه 3 مهر ساعت 20:00 در ورزشگاه امارات مقابل تیم آرسنال و در هفته ششم لیگ جزیره برگزار میشود.جزئیات و پیش بازی با نزدیک شدن به شروع بازی در ادامه مطلب قرار خواهد گرفت. پیش بازی اضافه شد 
 
 پیش بازی آرسنال - چلسی؛ کار سخت توپچی ها در دربی طلسم شده - گرفته شده از سایت طرفداری
 دو تیم فوتبال آرسنال و چلسی در هفته ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت. 
مکانتاریخزمان
استادیوم امارات3 مهر 1395

20:00 به وقت تهران

شرایط دو تیم

آرسنال تحت هدایت آرسن ونگر در شرایطی فردا میزبان چلسی خواهد بود که شروع خوبی در آغاز لیگ برتر انگلیس نداشت، امّا کسب سه پیروزی پیاپی در ادامه کار آن ها را ده امتیازی کرده و در رده چهارم جدول رده بندی قرارداده است. 

آرسنال فصل را با شکست 4-3 مقابل لیورپول آغاز کرد و پس از تساوی مقابل لسترسیتی در هفته دوم، به ترتیب واتفورد، ساوتهمپتون و هال سیتی را از پیش روی برداشت و فعلا هم امتیاز با چلسی در رده چهارم جدول قرار گرفته است.

در طرف مقابل شرایط برای کنته و چلسی متفاوت است، آن ها فصل را با سه پیروزی مقابل وستهم، برنلی و واتفورد  آغاز کردند و در هفته چهارم مقابل سوانزی متوقف شدند و هفته گذشته هم مغلوب لیورپول یورگن کلوپ شدند تا با کسب 10 امتیاز از پنج بازی ابتدایی با تفاضل گل کمتر نسبت به آرسنال در رده پنجم جدول قرار گیرند.

دو تیم اواسط هفته گذشته نیز در جام اتحادیه به مصاف حریفان خود رفتند که شاگردان کنته درحالی که 2-0 از لسترسیتی عقب بودند در پایان 4-2 حریف خود را مغلوب کردند و آرسنال هم به پیروزی پرگل و راحتی مقابل ناتینگهام فارست رسید. 

نکات بازی

توپچی ها در نه دیدار اخیر مقابل چلسی  در لیگ برتر انگلیس موفق به کسب پیروزی نشده اند. 

آخرین پیروزی آرسنال مقابل چلسی در لیگ جزیره به پیروزی 5-3 در استمفوردبریج در اکتبر 2011 بازمی گردد. 

آرسنال بین سال های 1994 تا 2000 هم 12 بازی لیگ را نتوانسته بود مقابل لیورپول به پیروزی برسد.

چلسی هیچ یک از پنج بازی اخیرش در استادیوم امارات را در لیگ جزیره مقابل آرسنال واگذار نکرده است و 2 پیروزی و 3 تساوی حاصل کار آن ها در این بازی ها بوده است.

آخرین باخت چلسی در استادیوم امارات، شکست 3-1 در دسامبر 2010 بوده است.

آرسنال در شش بازی اخیرش در لیگ جزیره مقابل چلسی موفق به گلزنی نشده است، 

آبی های لندن پیروزی های بیشتری را نسبت به هر تیم انگلیسی دیگر در استادیوم امارات کسب کرده اند (4 پیروزی)

این 55 ـمین تقابل آرسن ونگر در مقابل چلسی در تمامی تورنومنت ها خواهد بود، او تنها در مقابل منچستریونایتد بیشتر از چلسی مربی گری کرده است (56 بازی)

آنتونیو کنته دوازدهمین مربی چلسی خواهد بود که در لیگ جزیره مقابل آرسن ونگر قرار می گیرد. 

کنته از مارس 2012 سه بازی لیگ را بدون پیروزی پشت سرنگذاشته و آخرین باری که دو شکست پیاپی را در لیگ تجربه کرد به سال 2009 و زمان حضورش در آتالانتا باز می گردد. 

آرسنال به دنبال کسب چهارمین پیروزی پیاپی اش در لیگ خواهد بود، که پس از اکتبر 2015 که آن ها پنج بازی را با پیروزی پشت سرگذاشتند، رخ نداده است.

دیگو کوستا پنج گل در پنج بازی ابتدایی لیگ برتر انگلیس برای چلسی به ثمر رسانده است.

توپچی ها پنج بازی اخیر خانگی شان در دربی لندن را بدون پیروزی پشت سرگذاشته اند، آخرین باری که این عدد به شش رسید، به اکتبر 1974 باز می گردد. 

آرسنال در هشت بازی اخیرش در لیگ برتر انگلیس که مایکل اولیور داور بازی بوده است، پیروزی کسب نکرده است و 5 تساوی و 3 شکست حاصل کار آن ها در این هشت بازی بوده است.

چلسی در 13 بازی اخیر که مایکل اولیور برای آن ها قضاوت کرده، شکستی را نپذیرفته است(7 برد و 6 تساوی)

ترکیب احتمالی دو تیم

غایبین چلسی: فن خینکل، کورت زوما، جان تری (مصدومیت)

غایبین آرسنال: مرته ساکر، ولبک، آرون رمزی (مصدومیت)  /  ژیرو (غیبتش قطعی نیست) 

نقل قول مربیان 

آرسن ونگر: برای من همیشه این یک بازی بزرگ بود و رقابت شخصی خیلی مسئله نبود. چلسی در ده سال گذشته تیم های بسیار قوی داشته است و پیش از آن همیشه شکستشان می دادیم؛ بعد برای دوره ای بسیار قوی شدند و حالا دورانی نو اغاز شده که دو تیم متعادل تر هستند. [مصاحبه کامل]

آنتونیو کونته: طبیعتا کسی که 20 سال در یک باشگاه حضور داشته باشد، فوق العاده است. جان تری هنوز مصدوم است و به این بازی نمی رسد. آرسنال؟ آن ها تیم بسیار خوبی هستند و طبیعتاً همیشه بازی مقابل آن ها یک بازی مهم است، می دانیم مقابل تیم خوبی بازی می کنیم.  [مصاحبه کامل]

 پیش بینی هواسکورد:
آرسنال 1-2 چلسی
نظرات 2 + ارسال نظر
Ebi جمعه 2 مهر 1395 ساعت 23:43

3-1 چلسی

ALI جمعه 2 مهر 1395 ساعت 14:08

نمیدونم چن چند ولی مطمئنم میبریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد