کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ایوانوویچ: دست اتحاد داده ایم تا این تیم را دوباره بسازیم

مدافع صرب تیم چلسی، پس از شکست در برابر توپچی های لندن در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است.  
روز گذشته، تیم چلسی در برابر رقیب خود نتیجه را واگذار کرد. آبی ها دومین شکست فصل خود را در لیگ جزیره، با شکست 3-0 در مقابل توپچی های لندن تجربه کرده اند. پس از این دیدار همانطور که در طرفداری خواندید، آنتونیو کونته، اظهار کرد که این شکست، نوید موفقیت های آتی را می دهد.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه چلسی، برانیسلاو ایوانوویچ، مدافع صرب تیم چلسی در مورد این شکست اظهار کرد:

آن گونه که می خواستیم، موفق نشدیم بازی را شروع کنیم و در همان نیمه اول تاوان اشتباهاتمان را پرداخت کردیم. به عنوان یک تیم، نتوانستیم پاسخ سوالات مربی را بدهیم. باید صادق باشیم، ما باید بر روی جزئیات، تمرکزمان را بیشتر کنیم. می دانم که کسب این نتیجه ناامید کننده است و حتما به تیم لطمه وارد می کند، اما در رختکن، همه با هم توافق کردیم که این تیم را دوباره بسازیم و با یکدیگر کار کنیم. اگر این طور باشد، مطمئن هستم که می توانیم شرایط را تغییر دهیم و قوی تر پا به میدان بگذاریم. هیچ چیزی در زندگی و یا فوتبال به راحتی به دست نخواهد آمد. شما باید انعطاف پذیر باشید. ما می دانیم که در شرایط دشواری باید برای بازی بعدی آماده شویم، اما امیدوارم بتوانیم خود را از لحاظ ذهنی آماده این تقابل کنیم.
تیم چلسی، در هفته هفتم رقابت های لیگ جزیره، مهمان تیم هال سیتی خواهد بود. ایوانوویچ ادامه داد:

در این لیگ، هر بازی متفاوت است، اما این بدان معنا نخواهد بود که در هر دیدار باید نگرش خود را عوض کنید، حتی اگر بازنده بازی باشید باید مسیر درست را ادامه دهید. ما شیوه های مختلف تاکتیکی را تمرین کرده ایم. ما مسیر خود را با دو شکست، کمی گم کرده ایم و برای بازسازی تیم، نیاز به زمان خواهیم داشت. تا بازی بعدی، یک هفته دیگر زمان باقی است. ما می دانیم که این تقابل چقدر دشوار است. باید به سختی تلاش کنیم. باید بازی به بازی پیش رویم و هفته به هفته کیفیت خود را برای کسب نتیجه بالا ببریم.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد