کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کنفرانس خبری کنته قبل از بازی با هال / غیبت تری

سرمربی چلسی تایید کرده مدافع آبی ها بازی مقابل هال سیتی را از دست خواهد داد.   
چلسی بار دیگر بدون حضور کاپیتال اصلی خود به میدان خواهد رفت. آبی های لندنی روز شنبه باید به دیدار هال سیتی بروند. آنتونیو کونته در این خصوص گفت: 
خیر، تری آماده نیست، زیرا هنوز از ریکاوری باز نگشته است. فکر می کنم بتوانیم او را بعد از وقفه در بازی های ملی ببینیم. به علت یک مشکل کوچک، جان اوبی میکل را هم در اختیار نداریم. دیگر بازیکنان آماده بازی هستند.

کنته در مورد شکست های قبلی چلسی  در لیگ مقابل لیورپول و آرسنال گفت :"خوب این صالاً خوب نیست که در دو بازی متحمل شکست شوید اما ما از این دو شکست چیز های زیادی و مهمی آموختیم و باید تلاش کنیم تا دوباره شرایطمان را بهبود بخشیم"

کنته در ادامه گفت " بسیار مهم است که گذشته را فراموش نکنیم زیرا گذشته بسیار روشن است . فصل گذشته  تیم در جایگاه دهم فصل را تمام کرد و این بدان معناست که یک مشکل وجود داشت. ما فعلان تلاش میکنیم تا وضیعت را بهبود بخشیم با همکار همدیگر و این موضوع با تلاش تنها و همکاری امکان پذیر است"

کنته در ادامه گفت:
آزپی، سسک و پدرو بازیکنان مهمی برای ما هستند که سخت کار می کنند. تاهد آنها مرا به وجد آورده است. به نظرم این اخلاق خیلی مهم است. فکر می کنم می توانیم از این فرصت استفاده کنیم تا بیشتر تلاش کرده و آنها را بار دیگر در تیم ملی اسپانیا ببینیم.

کنته در مورد حضور آبرامویچ در تمرینات نیز گفت " او در مورد فوتبال خیلی مشتاق است و صحبت کردن با او خوشایند است زیر من علاقه دارم در مودر تفکراتم به او بگویم"
"ارتباط و گفتگو برای بازیکنان ، کادر فنی و رئیس باشگاه مهم است و باید برای آنها همه چیز واضح باشد"  .

منبع:کاپ - ترجمه کلوپ هواداران چلسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد