کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گلزنی های همزمان هازارد و کوستا و آماری جالب برای چلسی

چلسی در بیشتر بازی هایی که هازارد و کوستا باهم گل زده اند به پیروزی رسیده است. 

 

چلسی تجربه ای خوب از گلزنی همزمان دیگو کوستا و ادن هازارد دارد و تا کنون به غیر از یک مورد، در تمامی دیدارهایی که این دو بازیکن گلزنی کرده اند به پیروزی رسیده است.

به گزارش وب سایت رسمی چلسی این تیم در هفته هشتم لیگ برتر موفق شد با نتیجه 3-0 لستر سیتی را شکست دهد. در این دیدار ادن هازارد و دیگو کوستا در هر دو موفق به گلزنی شدند. اتفاقی که تا کنون در 8 دیدار برای چلسی رخ داده است و این تیم در 7 دیدار آن پیروز شده است. تنها دیداری که گلزنی همزمان این دو بازیکن نتوانست باعث پیروزی چلسی شود مربوط به بازی برگشت با تانهام در فصل 2014-2015 بود که با شکست 5-3 چلسی همراه شد.

اما چلسی در چه دیدارهایی با گلزنی این دو بازیکن به پیروزی رسیده است؟

1 - چلسی 2 -0 لستر سیتی 

در بازی رفت دو تیم در فصل 2014-2015 و در حالی که کوستا و هازارد برای دومین ابر در کنار هم بازی می کردند دو گل پیاپی آنها باعث شد تا چلسی لستر سیتی تازه صعود کرده را از پیش رو بردارد.

2 - چلسی 2 - 0 آرسنال

باز هم فصل 2014-2015 و دیدار با آرسنال در خانه. چلسی ابتدا با پنالتی هازارد پیش افتاد سپس کوستا گلی تماشایی زد تا چلسی سه امتیاز این بازی خانگی را مال خود کند.

3 - چلسی 2 - 0 وست برومویچ

در ادامه فصل درخشان چلسی این تیم در دور رفت فصل 2014-2015 میزبان وست بروم بود. در دیداری که چلسی موقعیت های زیادی به دست نیاورد، دو گل از دو ستاره چلسی سه امتیاز مهم دیگر برای این تیم در راه قهرمانی به دست آورد.

4 - چلسی 2 - 0 هال سیتی

در دیدار رفت با هال ستی در فصل 2014-2015 چلسی میزان این تیم بود. هازارد در شروع نیمه دوم خیلی زود گل اول بازی را زد و دیگو کوستا نیز بلافاصله بعد از او گل دوم چلسی را وراد دروازه هال کرد.

5 - هال سیتی 2 - 3 چلسی

بازی برگشت با هال سیتی در همان فصل فرصت دیگری بود برای گلزنی دو ستاره چلسی. در دقیقه دوم بازی هازارد خیلی زود میزبان را غافلگیر کرد. 20 دقیقه بعد کوستا نیز برای چلسی گلزنی کرد.

6 - چلسی 2 - 1 وستهم یونایتد

در اولین دیدار فصل جاری چلسی آنتونیو کونته باید در خانه از وستهم پذیرایی می کرد. دیداری که تا دقایق پایانی 1-1 پیش می رفت. تنها گل چلسی را هازارد به ثمر رسانده بود. اما در دقاقی پایانی این کوستا بود که با زدن گل دوم باعث شد تا کونته کار خود را با برد آغاز کند.

7 - چلسی 3 - 0 لستر سیتی

چلسی بایدر در خانه از قهرمان فصل پیش پذیرایی می کرد. دو گل دیگو کوستا و ادن هازارد در نیمه اول کار را برای پیروز شدن آبی ها آسان کرد.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد