کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هشدار به کوستا؛ احترام کونته را نگه دار

مسئولان باشگاه چلسی به مهاجم اسپانیایی خود هشدار دادند که در همه حال باید احترام سرمربی خود را نگه دارد. 

 

و به نقل از گزارش های منتشر شده در روزنامه های انگلیسی، مقامات باشگاه چلسی به دیگو کوستا اخطار داده اند که باید احترام آنتونیو کونته را حفظ کند.


در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر جزیره، روز یکشنبه چلسی موفق شد با نتیجه ۳-۰ مدافع عنوان قهرمانی را از پیش رو برداشت. در این دیدار دیگو کوستا گل نخست بازی را برای آبی پوشان به ثمر رساند، اما در نیمه دوم بازی تعویض شد. ابتدا برخی از هواداران و اهالی رسانه تصور کردند که کوستا به دلیل مصدومیت از بازی خارج شده است، اما بعداً مشخص شد که وی از تعویض آنتونیو کونته بسیار ناراحت شده و اعتراض خود را نسبت به این تعویض نشان داده است.


برخی از خبرگزاری ها مثل تلگراف و میرر گزارش دادند که کوستا از این تصمیم کونته کاملاً ناراحت و ناراضی بوده، اما در همین حال دیلی میل گزارش می دهد که کوستا در پایان بازی اظهار داشته که اگر عملکرد خوبی در زمین نداشته است، کونته باید او را تعویض می کرد. آنتونیو کونته هم پس از پایان بازی گفته بود که تصمیم گیرنده اصلی برای تعویض خود اوست نه بازیکنان.


اما گزارش های رسیده حاکی از آنست که حرکت دیگو کوستا پس از تعویض در بازی با لستر سیتی بیانگر اعتراض و عصبانیت این مهاجم ۲۸ ساله اسپانیایی است. به همین علت مسئولان باشگاه چلسی انگلیس شدیداً از این حرکت کوستا دلخور شده و به او هشدار دادند که همیشه باید احترام آنتونیو کونته را حفظ کرده و دیگر نباید اینگونه حرکات را تکرار کند.


منبع:وبسایت نود

نظرات 1 + ارسال نظر
sali شنبه 1 آبان 1395 ساعت 11:20

مگه کاستا تعویض شد تو بازی با لستر . خودش درخواست تعویض کرد که کارت زرد نگیره و بازی با منچسترو از دست نده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد