کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هازارد: اگر زمانی چلسی را ترک کنم بعد از قهرمانی در لیگ خواهد بود

ستاره چلسی از شرایط تیمش در فصل جاری صحبت کرده است.  
ادن هازارد ستاره تیم چلسی و تیم ملی بلژیک تاکید کرد زمانی چلسی را ترک می کند که با این تیم به قهرمانی رسیده باشد و در سطح بالایی باشد.
هازارد که طی مدت اخیر زیر نظر کونته به دوران اوج خود بازگشته است و حتی به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر نیز انتخاب شده است معتقد است زمانی چلسی را ترک می کند که در سطح بالایی باشد.

این بازیکن در گفتگو با گاردین در این خصوص گفت:

اگر زمانی چلسی را ترک کنم پس از قهرمانی در لیگ خواهد بود. شما باید در زمانی که در سطح بالایی هستید بروید تا مردم شما را با لحظات خوب به یاد آورند.
هازارد در خصوص شرایط فعلی خود در مقایسه با فصل پیش گفت:

اکنون بدون درد بازی می کنم. فصل پیش شرایط دشوار بود. برخی مردم باور نمی کنند ولی من برای مدت طولانی با درد بازی می کردم. من هرگز 100 درصد آماده نبودم و سخت است که شما در این شرایط بازی کنید. 
اما من بعد از یورور به خوبی استراحت کردم و یک پیش فصل خوب نیز داشتم و آماده شدم. بله احساس آزادی می کنم. سیستم جدید گاهی برای شما چیزهای خوبی به ارمغان می آورد. وقتی کونته به تیم آمد با او در خصوص فصل سختی که داشتم صحبت کرد. شور و اشتیاق او برای این کار بسیار واضح بود. به او گفتم که به هیچ وجه قصد ندارم بعد از یک فصل ضعیف از تیم جدا شوم. 
هازارد در خصوص سیستم جدید چلسی نیز گفت:

من گل های زیادی نمی زنم اما او من را به عنوان یک گلزن می دید. کونته با من در خصوص سیستم 3-4-3 صحبت کرد. ما می خواهیم دوباره شانس خود را امتحان کنیم و قهرمان شویم. تغییر سیستم تاثیر داشته است. ما در یورو در مقابل ایتالیا بازی کردیم که از همین سیستم استفاده می کرد. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد