کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آزپیلیکوئتا: حضور دوباره چلسی در صدر جدول فوق العاده است

مدافع تیم فوتبال چلسی معتقد است تیمش به جایگاهی که استحقاقش را دارد رسیده است.  
پس از پشت سر گذاشتن لیورپول و منچسترسیتی، در صدر جدول لیگ جزیره، اکنون تیم چلسی با یک عملکرد خارق العاده تحت هدایت آنتونیو کونته، در صدر جدول لیگ جزیره قرار دارد.

به نقل از وبسایت بین المللی گل، پس از برد یک بر صفر برابر میدلزبورو با تک گل دیگو کوستا، سزار آزپیلیکوئتا، مدافع تیم چلسی، عملکرد تیمش را تحسین کرده و می گوید:

حضور در صدر جدول فوق العاده است و این اتفاق به شما اعتماد به نفس فوق العاده ای می دهد؛ حضور در صدر، یعنی جایی که باید باشید و در حال حاضر جایی که استحقاقش را داریم و این از همه چیز مهم تر است.
وی ادامه می دهد:

تیم الان در فرم ایده آل به سر می برد و در کارهای دفاعی عملکردی عالی داشته و به کلین شیت هایمان ادامه می دهیم، در سوی دیگر میدان در خط حمله بازیکنان می درخشند و تیم بالانس خوبی در خط دفاعی و حمله پیدا کرده است؛ بازیکنان در حال حاضر از همه چیز لذت می برند؛ ما راه زیادی تا پایان فصل داریم و باید به تلاشمان ادامه دهیم.
آزپلیکوئتا در مورد دیدار برابر میدلزبورو اضافه کرد:

ما دوست داریم در هر بازی با اختلاف 5 گل پیروز شویم، اما همه می دانند که این غیر ممکن است چرا که شرایط هر دیدار متفاوت است؛ تمام تیم ها در لیگ جزیره قدرتمند هستند و همه دیدند که میدلزبورو برابر ما فوتبال خوبی به نمایش گذاشت و ما کار خیلی سختی برای رسیدن به برد داشتیم، اما مهم این بود که در نهایت توانستیم به این تیم گل بزنیم و هر سه امتیاز مسابقه را بدست آوریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد