کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: شخصت بالایی را از تیمم مشاهده کردم؛ باید به پیشرفتمان ادامه دهیم

سرمربی ایتالیایی چلسی پس از کسب پیروزی حساس در 'اتحاد' به ستایش از تیمش پرداخت.  
منچسترسیتی و چلسی امروز در دیداری حساس، هیجان انگیز و پر برخورد در استادیوم اتحاد به مصاف همدیگر رفتند و در پایان این شاگردان آنتونیو کونته ایتالیایی در چلسی بودند که منچسترسیتیِ پپ گواردیولا را با نتیجه 1-3 شکست دادند.

به گزارش سایت Sky Sports، آنتونیو کونته پس از این دیدار فرصت حضور پیدا کردن در کنفرانس مطبوعاتی را پیدا نکرد، اما پس از خارج شدن از زمین و در مصاحبه کوتاه سرمربیان و بازیکنان در تونل استادیوم، درباره پیروزی ارزشمند تیمش گفت:

بازی امروز بسیار سخت بود و  رقابت تا پایان بازی ادامه داشت. هر دو تیم موقعیت هایی را برای گلزنی داشتند. من شخصیت بسیار بزرگی از تیمم مشاهده کردم و خیلی مهم است که این روند شخصیتی ادامه یابد. ما باید به کار کردن و پیشرفتمان ادامه دهیم.
کونته در ادامه درباره اولین بازی فابرگاس برای چلسی از ماه سپتامبر گفت:

فابرگاس بازی خوبی را ارائه داد. من می دانم که می توانم همیشه روی او حساب باز کنم.
کونته همچنین درباره نقش دیگو کوستا در انتهای بازی که سعی در آرام کردن بازیکنان دو تیم داشت، اظهار داشت:

دیگو شور و اشتیاق و احساساتش را در راه درستی به کار می گیرد و من از این بابت خیلی خوشحالم.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد