کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هازارد: من بهترین بازیکن می شوم، کاستا آقای گل

ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی به تمجید از روند دیگو کاستا، مهاجم گلزن آبی های لندن پرداخت. 

 

 با گلی که کاستا در بازی ابتدای هفته وارد دروازه من سیتی کرد، با 11 گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفت.


هازارد گفت: "تا به حال 49 گل با لباس چلسی در لیگ برتر به ثمر رسانده ام که فکر نمی کنم آمار بدی باشد. اما به دیگو کاستا گفتم اگر او برای کسب عنوان آقای گلی تلاش کند، من نیز تمام انرژی خود را برای کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ جزیره خواهم گذاشت.


در حال حاضر دیگو کاستا در فرم بسیار خوبی قرار دارد و گل های زیادی به ثمر می رساند. زمانیکه که ما نتایج خوبی بگیریم، اعتماد به نفس تیم هم افزایش پیدا می کند. اما رکورد گلزنی هرگز برای من اهمیتی ندارد و تنها هدف من قهرمانی در لیگ برتر است.


در این راه ما رقبایی بزرگی مانند منچسترسیتی را در مقابل خواهیم دید اما تمام هدف بر روی قهرمانی در لیگ متمرکز شده است".


منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد