کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بازی بعدی : چلسی - کریستال پالا / بحث و گفتگو + نتیجه بازی را پیش بینی کنید(پست ثابت)

چلسی - - - - کریستال پالا 

زمان - - - - شنبه 27  آذر سال 1395

مکان بازی - - - -  سلهرست پارک

پخش مستقیم از شبکه - - - -  شبکه ورزش  - شبکه ها  - لینک 

بازی بعدی چلسی شنبه و ساعت 16:00 برگزار میشود. پیش بازی قرار گرفت.  

پیش بازی کریستال پالاس-چلسی؛ مأموریتی تکراری در کاخ بلورین: 3 امتیاز را به چنگ بیاور!  - از سایت طرفداری

پاردو-کونته؛ یکی برای زنده ماندن و دیگری برای ثروت اندوزی.

 تیم های چلسی و کریستال پالاس روز شنبه در نخستین بازی از هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس ساعت 16:00 شنبه 27 آذر 1395 در ورزشگاه سلهرست پارک به مصاف هم می روند.


ورزشگاه سلهرست پارک

پیش بازی و شرایط دو تیم

کریستال پالاس- چلسی

پس از دو روز استراحت، هر دو تیم در پی کسب سه امتیاز هستند ولی با دو تفکر متفاوت به این بازی گام خواهند گذاشت. شاگردان آلن پاردو پس از شکست 2-1 خانگی برابر منچستریونایتد، حالا تنها سه امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند و باید به فکر کسب حداکثر امتیازات از بازی شنبه باشند. خرید مهره هایی همچون کریستین بنتکه و استیو مانداندا در بازار نقل و انتقالات هم کمکی به بهبود شرایط این تیم نکرده و آن ها امسال هم برای فرار از سقوط می جنگند.

در سوی دیگر میدان چلسی حاضر است؛ تیمی که به دنبال شکست 2-1 اورتون برابر آرسنال و با کسب پیروزی خفیف 1-0 برابر ساندرلند، حالا شش امتیاز با رقبایش در صدر جدول فاصله دارد و در پی این است که به یکه تازی خود در عرش ادامه دهد. آرسنال یکشنبه و لیورپول دوشنبه این هفته بازی خواهند کرد و پس آبی های لندن می توانند با پیروزی در بازی فردا‌ با دغدغه خاطر کمتری بیننده بازی های آن دو تیم باشند. با توجه به این که 11 تقابل اخیر این دو تیم رنگ تساوی را به خود ندیده است، برای دیدار عصر شنبه هم باید انتظار نبردی تماشاگر پسند را داشت.

کریستال پالاس- چلسی- جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

شرایط دو تیم در جدول رده بندی

جیمز تامکینز و باکاری ساکو دو مهره تاثیرگذار عقاب ها بنابر گزارشات تا میانه های ژانویه مصدوم خواهند بود و قادر به همراهی تیم شان نیستند. استیو مانداندا، لوک رمی، کانر ویکام، جاناتان بنتکه و پاپه سواره هم دیگر افراد حاضر در فهرست بلند بالای مصدومان این تیم هستند.

پس از غیبت برابر ساندرلند، هنگامی که از آنتونیو کونته پرسیده شد که آیا مصدومیت ادن هازارد جدی است، او پاسخ داد که "گمان نمی کنم این چنین که می گویید باشد" اما حضور این ستاره بلژیکی در بازی فردا کماکان در هاله ای از ابهام است. جان تری را نیز باید دیگر مصدوم چلسی به شمار آورد. 

داور: جان ماس

جان ماس- داور- لیگ برتر انگلیس- جاناتان ماس

آمار چه می گوید؟

کریستین بنتکه: مرد 8 گله کریستال پالاس نیازی به معرفی ندارد. او طی 1245 دقیقه بازی برای تیمش در فصل جاری، 2 بار نیز تیر دروازه رقبا را به لرزه در آورده است. این مهاجم که اصلیتی کنگویی دارد، 3 گل با ضربه سر به ثمر رسانده است تا توانایی خود در نبردهای هوایی را نشان دهد. از 23 باری که تله آفساید در این فصل مانع کار عقاب ها شده است، 15 بار این مهاجم بلژیکی در موقعیت نامناسبی قرار داشته است.

کریستال پالاس برخلاف آن گونه که از رتبه اش در جدول رده بندی استنباط می شود، پنجمین خط حمله قدرتمند لیگ برتر را با 28 گل داراست؛ هر چند که طی 16 بازی گذشته تنها یک بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شده است.

بسیاری از مردم فارغ از راهبردهای کونته و چینش جذاب ترکیب تیمش، دیگو کوستا، انگولو کانته یا ادن هازارد را ستاره آبی ها می خوانند. اما کمتر کسی به این توجه می کند که نمانیا ماتیچ با شش پاس گل با وجود نقش تدافعی خود و کمک به کلین شیت 9 دفعه ای تیمش، بار قابل توجه ای از خط حمله تیمش را نیز به دوش می کشد. او را باید دریچه ای از قلب تپنده چلسی خواند؛ قلبی که در سوی دیگر خود را متصل به انگولو کانته می بیند.

پیش بینی Who Scored

کریستال پالاس 1-2 چلسی

نظرات 2 + ارسال نظر
ایمان شنبه 27 آذر 1395 ساعت 10:34

به نظرم سه بر یک میبریم

hadi شنبه 27 آذر 1395 ساعت 09:39

چلسی 2 - 0 کریستال پالاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد