کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بهترین بازیکنان لیگ جزیره از نظر آمار پیروزی در بازی ها؛ کانته در صدر

انگولو کانته بهترین درصد پیروزی را در بین بازیکنان لیگ برتر انگلیس دارد. هر چند تعداد بازی های او کمتر از سایرین در این فهرست است. 

 

 با وجود پیروزی ها و شکست های زیاد برای هر تیم و هر بازیکن، برخی بازیکنان درصد پیروزی بیشتری از سایرین داشته اند. در این فهرست که 101greatgoals منتشر کرد، انگولو کانته هافبک فرانسوی چلسی و سابق لسترسیتی، از نظر درصد پیروزی در بازی ها بهترین آمار را دارد. 

همانطور که مشاهده می کنید، کانته در 53 بازی که با پیراهن لسترسیتی و چلسی انجام داده، 36 پیروزی به دست آورده و در واقع 67.9 درصد از بازی هایی که در آن حضور داشته را پیروز به پایان رسانده است. ناچو مونرئال، مدافع چپ اسپانیایی آرسنال، با 113 بازی و 73 برد و درصد پیروزی 64.6 درصد در رده دوم حضور دارد. نفرات بعدی عبارتند از یحیی توره با 64.5 درصد پیروزی، پیتر چک 64.5 درصد، داوید سیلوا 64 درصد، آگوئرو 63.6 درصد، داوید لوئیز 63.4 درصد، جان تری 62.9 درصد، فرناندینیو 62.8 درصد و کولاروف با 62.3 درصد. 


در بین این ده بازیکن، جان تری با 488 بازی و پیتر چک با 383 بازی، بیشترین تعداد بازی ها را داشته اند.  این فهرست برای بازیکنانی است که در حال حاضر مشغول به بازی هستند و شامل بازیکنان بازنشسته نمی شود. همچنین بازیکنانی در این آمار حضور دارند که حداقل 50 بازی در لیگ برتر انجام داده اند. 


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد