کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: باید یک داستان تازه بنویسیم؛ کریستال پالاس تیم با کیفیتی است

سرمربی چلسی در نشست مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل کریستال پالاس حضور پیدا کرد.  
شاگردان آنتونیو کونته که با پیروزی هفته گذشته مقابل ساندرلند، اختلافشان با تیم دوم را به شش امتیاز افزایش دادند، فردا از ساعت ۱۶:۰۰ به وقت تهران در سلهرست پارک باید به مصاف کریستال پالاس روند.

آنتونیو کونته سرمربی چلسی، ابتدا در خصوص وضعیت مصدومیت هازارد، در نشست مطبوعاتی گفت:

به نظرم او آماده است. امروز با تیم تمرین کرد و باید تصمیم بگیرم که فردا از ابتدا به هازارد بازی بدهم یا نه. نه تنها هازارد بلکه تصمیم های دیگه ای هم باید امشب بگیرم. 
کونته ادامه داد:

اینکه هر شش روز سه بازی انجام بدهیم به هیچ عنوان ساده نیست، ما بعد از بازی چهارشنبه با ساندرلند، ساعت 4 صبح به لندن برگشتیم و در واقع تنها یک روز برای بازی که 12.30 ظهر برگزار می شود وقت داشتیم. به همین خاطر باید تمام جزئیات رو ریز به ریز بررسی کنم و بهترین تصمیم را برای بازی فردا بگیرم. هازارد؟ ما بدون او هم بازی کرده ایم و خوب هم بازی کرده ایم، این اتفاق برای هر بازیکنی ممکن است رخ دهد. امیدوارم بازیکنان جانشین دراین مواقع به ما کمک کنند. من به همه بازیکنانم در همه بازی ها نیاز دارم. اینکه گزینه های مختلفی برای انتخاب داشته باشم بسیار مهم است، به خصوص در شرایط اضطراری. تا این لحظه خوش شانس بوده ایم که مصدومیت های زیادی نداشته ایم. 
سرمربی چلسی درباره اینکه هرزمان چلسی در کریسمس صدر جدول رده بندی قرارداشته، در پایان قهرمان شده است، گفت:

این آمار را دوست ندارم. ترجیح می دهم این آمار را نخوانم چراکه به هر حال یک داستانی پیدا می کنید. بهتر است خود شما یک داستان تازه بنویسید. تاریخ مهم نیست. ما بدون جاه طلبی خاصی کار را آغاز کردیم. این فصل برای ما بسیار مشکل بوده است، امّا تا این لحظه خوب کار کردیم و شگفتی برای بسیاری از مردم بوده ایم. اکنون مهم است که بتوانیم این شگفتی بزرگ را ادامه دهیم. 
کونته درباره اینکه در صورت پیروزی مقابل کریستال پالاس با رکورد 11 پیروزی پیاپی تاریخ باشگاه برابری خواهند کرد، گفت:

ما انگیزه زیادی برای کسب  سه امتیاز داریم و این برای ما بسیار مهم است. اگر بتوانیم به روند پیروزی ها ادامه بدهیم که فوق العاده است. مطمئناً به دنبال پیروزی هستیم. همه می دانیم که بازی فردا یک دربی دیگر است و دیداری سخت مقابل تیمی خوب است که اکنون جایگاه خوبی در جدول ندارد، امّا به نظرم ترکیب بسیار قدرتمندی دارد. هیچ تیمی در دنیا شکست ناپذیر نیست، بازی مقابل تیمی که چیزی برای باختن ندارد بسیار سخت است و به همین خاطر آن ها با یک بازی پرفشار و تهاجمی سعی می کنند رکورد تیمی که 10 پیروزی پیاپی داشته است را بشکنند. 
سرمربی چلسی در پایان گفت:

در این لیگ هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. باید تمرکز خود را از دست ندهیم، در غیراینصورت به هرتیمی ممکن است ببازیم. وقتی به 10 پیروزی پیاپی دست پیدا می کنید، مردم احترام خاصی برای شما قائل هستند. امّا تکرار می کنم که شرایط برای کریستال پالاس خوب است چراکه آن ها چیزی برای باختن ندارند .

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد