کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

داوید لوئیز : وقتی فلسفه تیم را بفهمی، همه چیز آسان است

داوید لوئیز مدافع برزیلی باشگاه چلسی با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتز مصاحبه‌ای را ترتیب داده است که با هم می‌‌خوانیم. 

 

به گزارش اسکای اسپورتز، لوئیز می‌‌گوید:


"همیشه فوتبال را دوست دارم اما زمان برد خیلی‌ خوشحال ترم. ما سیستم و فلسفه تیم را می‌‌فهمیم و همه ۱۰۰% تلاش خود را انجام می‌‌دهند. بردن لیگ هیچگاه آسان نیست، چه در خانه باشید و چه خارج از خانه بازی‌ها دشوار است. هنوز زود است برای قهرمانی حرف بزنیم اما ما هر روز به خوبی‌ تمرین می‌‌کنیم. وقتی‌ فلسفه مربی‌ را بفهمی، همه چیز خیلی‌ راحت تر است. مانند این است که از رفتن به مدرسه لذت ببری. در این شرایط، شما شاگرد اول می‌‌شوید. فوتبال را دوست و با مربی‌ رابطه خوبی‌ داریم که به ما اعتماد به نفس می‌‌دهد."

 پس از جدا شدن از پاری سن ژرمن و بازگشت به چلسی، لوئیز  انتقاد‌های زیادی را در کنار خود می‌‌دید و کارشناسان زیادی به موفقیت وی در چلسی، شک کرده بودند. حالا خودش می‌‌گوید:


"رهبری را در ژ‌ن خودم دارم. در رختکن دوست دارم رهبر باشم. باشگاه را دوست دارم و به همین دلیل بازگشتم. تصمیمات در فوتبال سریع گرفته می‌‌شوند و وقتی‌ چلسی گفت که من را می‌‌خواهد، لحظه شگفت انگیزی برای من بود. با آنها قهرمان چمپیونزلیگ و لیگ اروپا شده بودم. پاریس فوق العاده بود اما تصمیم گرفتم برگردم. قبلا در پاریس زندگی‌ می‌‌کردم و حالا در لندن. نمی‌‌توانم از زندگی‌ خود گلایه کنم."

 اعضای تیم چاپه کوئنسه، تیمی از لیگ سری A فوتبال برزیل که برای دیدار نهایی مسابقات کوپا سود آمریکانا با هواپیمای Lamia BAE-146 در حال سفر به منطقه آنتونیوکویای کلمبیا بودند، در شهر مدلین این کشور سقوط کردند.


این مدافع برزیلی در سانحه هوایی دوستان زیادی را از دست داد. حالا او سفره دلش را باز می‌‌کند:


"مشخص است که من را تحت تاثیر قرار داد چون دوستان زیادی در آنجا داشتم. وقتی‌ بازیکنان سوار هواپیما شده بودند، بهترین لحظات زندگی‌ خود را جشن می‌‌گرفتند. هنوز برای من درک این مساله سخت است. اینکه کریسمس در کنار خانواده خود هستم عالی‌ است اما ما همیشه آنها را در یاد خواهیم داشت و برای آنها دعا‌ می‌‌کنیم."


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد