کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی با رکورد بردهای پیاپی تاریخش برابری کرد؛ بهترین شروع یک مربی در تاریخ لیگ برتر برای کونته

پیروزی امروز چلسی در برابر کریستال پالاس، رکوردهای مهمی را پشت سر گذاشت. 

 

به گزارش اوپتا، پس از کسب یازدهمین برد پیاپی چلسی در لیگ برتر که در خانه کریستال پالاس بدست آمد، این تیم امروز رکوردهای مهمی را به نام خود ثبت کرد. چلسی با بردِ امروز، به رکورد بیشترین برد پیاپی تاریخ خودش که ۱۱ برد بود و در زمان آخر فصل هیدینیگ و اول فصل آنچلوتی بدست آمد، رسید و با آن برابری کرد. البته به خاطر اینکه رکورد تیمِ ۲۰۱۶ در یک فصل ثبت شده، ارزش بیشتری از خود نشان می دهد.


به طور کلی چلسی با پیروزی امروز، در رتبه سوم رکورد بیشترین برد پیاپی در تاریخ لیگ انگلیس قرار گرفت. چلسیِ آنتونیو کونته این رتبه را با چلسیِ ۲۰۰۹، منچستریونایتدِ ۲۰۰۹، لیورپول ۲۰۱۴ و منچسترسیتی ۲۰۱۵ به اشتراک می گذارد. منچستریونایتد در دوران طلایی فرگوسن در سال ۲۰۰۰، با ۱۲ پیروزی پیاپی در رتبه دوم قرار دارد. شیاطین سرخ در فصلی که قهرمان شدند، ۱۱ برد پیاپی تا پایان فصل داشتند و فصل بعدش را هم با یک برد آغاز کردند اما در هفته دوم متوقف شدند تا در عدد ۱۲ بمانند. در رتبه اول، بیشترین برد پیاپی در تاریخ لیگ جزیره، آرسنالِ رویایی آرسن ونگر قرار دارد که ۱۴ پیروزی پیاپی به نام خود ثبت کرد. ۱۳ پیروزی پیاپی در پایان فصل ۰۲-۲۰۰۱ که با قهرمانی توپچی ها همراه بود به همراه یک برد در آغاز فصل بعد باعث شد آرسنال در عدد ۱۴، نامش را در تاریخ ثبت کند.


آنتونیو کونته به اولین مربی تاریخ لیگ انگلیس تبدیل شد که در ۱۷ بازی اولش به ۱۴ پیروزی رسیده است. این بهترین شروع یک مربی در تاریخ فوتبال بریتانیا است. دیگو کوستا هم با گل امروزش، در حالی در لیگ ۱۳ گله شده که فصل قبل تا پایان ۱۲ گل به ثمر رسانده بود!


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد