کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هامس رودریگز: نمی توانم تضمین دهم که در رئال مادرید می مانم؛ می خواهم بیشتر بازی کنم

ستاره کلمبیایی به طور جدی از وضعیتش در رئال مادرید شاکی است.  
هامس رودریگز از شرایطش در رئال مادرید ناراضی به نظر می رسد. آقای گل جام جهانی ۲۰۱۴ که کمتر در تیم زیدان به کار گرفته می شود، حتی در فینال جام باشگاه های جهان هم نتوانست به میدان برود.

بعد از قهرمانی رئال مادرید، رودریگز در مصاحبه با اسکای گفت:

نمی توانم تضمین دهم که در رئال مادرید می مانم. چند پیشنهاد دارم و هفت روز وقت دارم که در مورد این پیشنهادات فکر کنم. در مادرید خوشحالم اما واقعا می خواهم بیشتر بازی کنم. کامم از اینکه در فینال بازی نکردم کمی تلخ شد اما از پیروزی در این بازی خوشحالم. این پانزدهمین جام دوران فوتبالم بود.
از ایتالیا، انگلیس و فرانسه، پیشنهاداتی برای رودریگز به مادرید رسیده است. 

منبع:طرفداری
نظرات 1 + ارسال نظر
hadi دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 08:34

بیا چلسی اگه میخوای تو جام بگیری و بیشتر بازی کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد