کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بازی بعدی : چلسی - برنموث / بحث و گفتگو + نتیجه بازی را پیش بینی کنید(پست ثابت)

چلسی - - - - برنموث

زمان - - - - دوشنبه 6  دی سال 1395

مکان بازی - - - -  استمفوردبریج

پخش مستقیم از شبکه - - - -  نامشخص    - شبکه ها  - لینک 

بازی بعدی چلسی ساعت 18:30 برگزار میشود . پیش بازی قرار  گرفت.  

 

پیش بازی چلسی-بورنموث؛ دون آنتونیو سوار بر کالسکه می آید!-ازسایت طرفداری 

چلسی در پی این است تا به دوازدهمین برد پیاپی خود در لیگ برتر دست پیدا کند.

در چهارچوب هفته هجدهم لیگ برتر انگلستان در فصل 17-2016، از ساعت 18:30 روز دوشنبه 6 دی 1395 چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن میزبان بورنموث خواهد بود.


چلسی- بورنموث- لی​​​​​​

در آستانه سال جدید میلادی که شادی به دل های مردم رسوخ می کند، چرا آنتونیو کونته و ادی هاو شادمان نباشند؟ مربی ایتالیایی آبی پوشان که روزهای سختش در لندن را پشت سر گذاشته و حالا به تنهایی تیمش را در صدر می بیند و در سوی دیگر ادی هاو با یک تیم کم ادعا و کم بضاعت توانسته دست به کاری بزرگ بزند و در دومین فصل از حضور گیلاسی ها در لیگ برتر، آن ها را تا نزدیکی های نیم فصل نخست در میانه جدول نگه دارد.

صفت "روی فرم" هم برای این چلسی کم است. فقط در همین حد بدانید که پیش از این تنها چهار تیم توانسته اند در لیگ برتر 11 برد پیاپی را تجربه کنند و باز تنها یک (آرسنال) تیم توانسته بیش از این (13 بازی) به پیروزی پیاپی دست یابد. چلسی حالا رکورد آرسنالی ها را اگر نه برای شکستن، دست کم برای برابری با آن نزدیک خود می بیند.

با وجود این که سه برد آخر چلسی با نتیجه 1-0 بوده است، اما نمی توان عملکرد خط دفاعی این تیم را نادیده گرفت؛ به نحوی که حتی اگر تیمی یارای مقابله با خط آتش این تیم را داشته باشد، به سختی خواهد توانست تا سنگر دفاعی این تیم را فرو بریزد.

در سوی مقابل بورنموث دهمی جدول قرار دارد که اینک در بالاترین پله ای ایستاده است که تاریخ باشگاهش در لیگ برتر به خود دیده. آن ها در این فصل لیورپول و لسترسیتی را شکست داده اند و برابر تاتنهام نیز به تساوی دست یافته اند. جونیور استانیسلاس که در شش گل از مجموع 222 گل این تیم در فصل جاری نقش داشته نیز به بازگشت به مستطیل سبز نزدیک است.

چلسی- بورنموث- جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

شرایط دو تیم در جدول رده بندی

در اردوی چلسی خبری از اسکار نیست چرا که وی تصمیم گرفته تا در 25 سالگی راهی لیگ چین شود. دیگو کوستا و  انگولو کانته نیز هر دو به دلیل پنج کارته شدن قادر به همراهی تیم شان نخواهند بود. سسک فابرگاس و میشی باتشوایی احتمالا جانشین این نفرات در ترکیب اصلی خواهند شد. ادن هازارد نیز که مصدومیتی جزئی از ناحیه زانو داشته، به نظر مشکلی برای این بازی نخواهد داشت.

ادی هاو از این که نخواهد توانست در بازی روز دوشنبه ناتان آکه مدافع هلندی تیمش را به کار بگیرد، نا امید خواهد شد. این مدافع که اخیرا برای بورنموث خوب هم گلزنی کرده است، قادر نیست تا برابر مالک اصلی خود یعنی تیمی که او را به بورنموث قرض داده بازی کند. بدین ترتیب آدام اسمیت یک پست عقب می آید تا در دفاع راست بازی کند و احتمالا جوردن ایب بال راست تیم مهمان خود بود. از طرفی حضور استانیسلاس و کالوم ویلسون در ترکیب اصلی بورنموث بعید به نظر می رسد و از همین رو احتمالا بنیک آفوبه خط حمله این تیم را به دست خواهد گرفت.

داور: مایک جونز

مایک جونز- داور

پیش بینی Who Scored

چلسی 2-0 بورنموث

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ایمان پنج‌شنبه 2 دی 1395 ساعت 12:46

به نظرم 2 بر صفر میبریم

Hadi چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 20:23

چلسی ۱ - ۰ برنموث

Ebi چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 16:31

ب امید خدا 2-0 میزنیم
بعد اینکه 7.8 برد پشت هم اوردیم تیم یکم بیشتر محتاط شده که گل نخوره و پیروزی ها خفیف تر شده وگرنه تیم همون تیمه ... با پیروزی تو 2 تا بازی خونگی که داریم دیگه جدا میکنیم خودمونو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد