کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت: چلسی 3-0 بورنموث؛ دوازدهمین پیروزی پیاپی، راحت و بدون دردسر

کونته و شاگردانش در پیروزی‌های پیاپی به عدد ۱۲ رسیدند.   
تیم چلسی در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس میزبان بورنموث بود. 
ترکیب و آمار بازیکنان دو تیم - از وبسایت نود

گزارش بازی: 

با شروع بازی، به نظر می رسید تا حدودی نبود دیگو کوستا و کانته ناهماهنگی در میان بازیکنان چلسی دیده می شد. امّا رفته رفته شاگردان کونته کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتند. در بیستمین دقیقه از بازی با پاس زیبای هازارد، توپ به پدرو رسید، اما حرکت در عرض او و ضربه اش راهی به دروازه بورنموث پیدا نکرد و توپ به بیرون رفت.

در بیست و سومین دقیقه روی همکاری با فابرگاس، پدرو از روی خط محوطه جریمه با ضربه ای تماشایی دروازه بورنموث را باز کرد تا شاگردان کونته 1-0 از حریف خود پیش بیافتند . در بیست و ششمین دقیقه، جک ویلشر با عبور از مدافعین چلسی با پای راست دروازه این تیم را تهدید کرد، اما با واکنش کورتوا، توپ راهی کرنر شد.


در ادامه بازیکنان چلسی روی به حفظ توپ و میدان آوردند و بورنموث تا حدودی رو به جلو کار کرد. در بیست و ششمین دقیقه، جک ویلشر با عبور از مدافعین چلسی با پای راست دروازه این تیم را تهدید کرد، اما با واکنش کورتوا، توپ راهی کرنر شد. در سی امین دقیقه بازی توپ به شکلی تصادفی به جک ویلشر رسید و ضربه والی او با پای چپ با برخورد به مدافعین چلسی راهی کرنر شد.


در سی و پنجمین دقیقه، ضربه آزاد زیبای فابرگاس با فاصله کمی از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت. در ادامه تلاش دو تیم در نیمه نخست، نتیجه ای به دنبال نداشت و بازی در نیمه نخست با پیروزی 1-0 چلسی به پایان رسید. 

در همان ابتدای نیمه دوم و در چهل و هشتمین دقیقه از بازی، فرانسیس کاپیتان تیم بورنموث در محوطه جریمه بر روی ادن هازارد مرتکب خطای پنالتی شد. ادن هازارد پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و خلاف جهت حرکت بروک، حساب کار را ۲-۰ کرد. 

در ادامه حرکت هازارد بازهم موقعیت خوبی را برای چلسی ایجاد کرد، امّا تلاش پدرو  برای اثر گذاری روی توپ هازارد نتیجه ای در برنداشت و توپ او به بیرون رفت. در دقیقه 65 بازی، حرکت در عرض پدرو و ضربه زیبای او با پای چپ از کنار دروازه با فاصله کمی به بیرون رفت. 

در هفتاد و دومین دقیقه از بازی، پاس در عمق بازیکنان بورنموث با اشتباه لوئیز به آفوبه رسید و ضربه او در مصاف تک به تک با کورتوا، با پای دروازه بان بلژیکی چلسی مهار شد تا همچنان دروازه این تیم بسته باقی بماند.

در آخرین دقایق بازی، ضربه پدرو، با برخورد به مدافعین بورنموث تغییر جهت داد و وارد دروازه بورنموث شد.

در ادامه شاگردان کونته سعی در حفظ توپ داشتند و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد و در نهایت این شاگردان کونته بودند که با نتیجه 3-0 بورنموث را مغلوب کردند و به دوازدهمین پیروزی پیاپی خود در لیگ برتر انگلیس رسیدند. 

آمار و ارقام: 

چلسی-بورنموث-ادن هازارد-جک ویلشر

نظرات 4 + ارسال نظر
hadi سه‌شنبه 7 دی 1395 ساعت 09:07

موافقم

کاظم دوشنبه 6 دی 1395 ساعت 21:36

هادی جان اگه کم گل بزنیم یه چیزی میگن. اگه زیاد گل بزنیم میگن لیگ آسونه. اگه گل نخوریم میگن اتوبوسه. اگه زیاد گل بخوریم میگن....
ولش اینا رو. مهم اینه که توو سخت ترین لیگ دنیا با فشردگی بازیا 11 تا کلین شیت داشتیم.
مثل لیگ اسپانیا(لیگ پلی استیشن) هم نیست که فقط رئال و بارسا ببرن.
همین بورنموث 4 تا به لیورپول زده بود.

hadi دوشنبه 6 دی 1395 ساعت 20:45

هازارد و پدرو خیلی خوب بودن .
خیلی خوب شد تا دهن بعضی ها بسته بشه و دیگه نگن چلسی همش دفاعی بازی میکنه و با یک گل برنده میشه.

کاظم دوشنبه 6 دی 1395 ساعت 20:40

این هم بدون کاستا و کانته. مگه چلسی مثل بارسا و رئال هست که بدون مسی و رونالدو فلج بشه.؟
عالی بودن. چرا اینقد هازارد خوبه؟
بزرگترین اشتباه چلسی فروش کورتوا هست. اگه خامس رو هم مفت بدن نباید معاوضه کنن.
امیدوارم بمونه کورتوا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد